TK honda cbr400rr 1992, 1850 euro!

street-fighter

MF veteraan
31 mrt 2005
8.154
0
omgeving leiden.
het gaat zoals de titel zegt om een cbr400rr in uitzonderlijk mooie staat met 26xxx km's op de teller.

ik heb de motor nu 2 jaar bijna en heb er niet vaak, maar wel met plezier op gereden.
echter krijg ik een deze dagen mijn vol vermogen rbw en wil ik over op een zwaardere V-twin.

ik heb een aantal kleine dingen aan de motor gedaan:
voor de motor zelf een demper gemaakt, omdat er gewoon bijna niks behalve ebay spul te koop is voor deze motoren. hele demper is van RVS en klinkt erg diep!

veel boutjes voorzien van RVS exemplaren en alles mooi en netjes gemaakt.

de motor is vervolgens voorzien van dynojet kit en K&N luchtfilter en is afgesteld op de testbank bij madracing in noordscharwoude en heeft 62pk.

er zitten momenteel 2 nieuwe banden op en is gewoon klaar voor een andere om er mee weg rijden!

verder kan ik niet veel over de motor zeggen, tis een geweldig mooie motor en rijdt super.

de motor mag weg voor de SUPER scherpe prijs van 1850 euro. hier zal niet veel aan veranderen dus svp geen rare boden!

de motor is evt te ruil tegen een dikke v-twin zoals: tl1000s, tl1000r, firestorm en evt andere types.

bijbetaling van mijn kant uiteraard mogelijk, maar geen bizare bedragen!

ps, op de foto staat hij nog met oude banden!



 
Laatst bewerkt:
Wat is de kilometerstand van deze fraaie fiets? Bouwjaar 1992 gevonden in de titel. :X

Is'ie nu 25kW? Op kenteken of op uitdraai?

En waar is'ie te bezichtigen?
 
Laatst bewerkt:
Namens Street-Fighter:

Km stand is 26xxx, Motor staat niet 25 kw op kenteken, uitdraai kan wel geregeld worden. Motor is te bezichtigen in Schagen, noord holland.

Gr, steven
 
dankje, het is ook een prachtig exemplaar nog, heeft een paar kleine plekjes, maar heel nihil.

snap er niets van dat niemand intresse heeft :?
De meesten denken te licht over een 400. Ze willen al gauw een 600. Dit is gewoon een schitterende motor met genoeg vermogen om lekker mee te spelen.
Het is dat ik het geld niet heb, maar anders.... (dan kan ik nog niet kiezen want er genoeg moois te koop :9 .

Tevens kickje voor deze schitterende motor.
 
Laatst bewerkt:
wauw, schitterend ding man! En dat voor zo'n prijsje.

Hier vind je geen mooie ZXR400 voor met deze kilometerstand!

succes met de verkoop :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan