TK: Honda NT 650 Hawk GT / Bros

Status
Niet open voor verdere reacties.

jfw

MF veteraan
25 apr 2006
4.302
0
Den Haag
De kogel is door de kerk:

De Bros is te koop!


Bouwjaar: 1989
Kilometerstand: 36541 km
Motor: 650cc V-twin
Gewicht (droog/nat): 168/184 kg

Omschrijving: Het is een wendbare naked toermotor, die ook handig in de stad rijdt door de combinatie van de niet al te hoge zit en het lage gewicht. Het verbruik is 1:21.
De motor oogt heel modern door het aluminium frame en de enkelzijdige achterwiel ophanging.
Het is een originele japanse versie van de NT 650 Hawk GT. Er zit gewoon een kilometerteller op en geen mijlenteller, verder heeft deze versie de hoge clipons.

Foto's:
image005_mf.jpg

image007_mf.jpg

image010_mf.jpg

image006_mf.jpg

image001_mf.jpg


Vraagprijs: € 1995 of doe een reëel bod!

Voor contact: zie mail in mijn profiel of dit topic.
 
Laatst bewerkt:
Is natuurlijk geen Hawk, maar een Bros! Met iets betere voorrem...
 
Laatst bewerkt:
Is natuurlijk geen Hawk, maar een Bros! Met iets betere voorrem...
Klopt daarom heb ik er ook staan dat het japanse versie is; daar heet hij inderdaad Bros. Op kenteken staat echter gewoon hawk GT. Dat komt waarschijnlijk omdat RDW geen onderscheidt maakt. Maar de remschijf is anders. Ook meen ik dat er nog wat technische verschillen zijn, zoals ietwat andere bakverhoudingen.
 
Klopt daarom heb ik er ook staan dat het japanse versie is; daar heet hij inderdaad Bros. Op kenteken staat echter gewoon hawk GT. Dat komt waarschijnlijk omdat RDW geen onderscheidt maakt. Maar de remschijf is anders. Ook meen ik dat er nog wat technische verschillen zijn, zoals ietwat andere bakverhoudingen.
o.a.

een close ratio bak met een langere 1
4 zuigerige remklauw ipv 2 zoals op een hawk
lichtmetalen achtersteppies


kick voor een coole motor.
ik heb een hawk gt en een bros 8-)
 
Laatst bewerkt:
*schopje*

Waarom doe je hem eigenlijk weg?

Ik rij eigenlijk altijd op de ZX-6R. Waarmee ik ook de eerste stapjes op circuit heb gezet en wil daar volgend jaar meer meedoen. Deze heb ik gewoon aangehouden omdat ik dacht er handig mee van Delft naar Rotterdam te kunnen. En nu kan je me een mietje noemen: Ik heb dat slechts paar keer gedaan. Ik woon vlakbij station in Delft en de Tram in R'dam brengt me waar ik moet zijn. Had helemaal geen zin in regen en continu tussen auto's doorkruipen :X .
Heb ook een OV, dus ook wat goedkoper alhoewel deur tot deur zonder file 22 minuten is, dus dat is ook niet ver.
In ieder geval heeft hij eigenlijk niet veel nut meer bij mij -O- . En houden voor het hebben vind ik jammer, dan dek ik liever wat daagjes op CPZ. :]
 
Je kunt hem beter als zeldzame Bros neerztten ;)
Valt me wel tegen dat er nog geen gegadigden zijn :N
Ik kan de topictitel wel laten veranderen. Op marktplaats heb ik er ook Bros bij staan. Ik heb wel wat gegadigden gehad. Hoogste bod was 1700, maar die haakte af. Hoogste staande bod is 1600, maar ik vind dat toch net paar honderd te weinig. Tuurlijk zit er speling in de vraagprijs maar niet 500 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan