[TK] Kawasaki ZX6R 25KW

R0el

MF'er
18 mei 2009
33
3
Blitterswijck
Te koop aangeboden:

Kawasaki zx6r in zeer goede staat.
De Kawasaki is altijd binnen gestald (verwarmd) en er is alleen op gereden met goed weer. (Op 2 motorweekenden na).

Kawasaki NINJA ZX-6R
Kilometerstand: 27.505 km
Bouwjaar: maart 1998
Kleur: Groen / paars
Cilinderinhoud: 599 cc
Aantal cilinders: 4

Overige informatie / accesoires:
Donker ruitje
BOS uitlaatdemper
25KW op kenteken (geen gezeur met de politie / verzekering dus)

De motor heeft bij de vorige eigenaar (welke deze motor zo'n 10 jaar in bezit heeft gehad) op 22.000 KM een grote beurt gehad. (Helaas niet aantoonbaar, maar ik heb 'm zojuist nog eventjes gemailed of hij dit nog ergens mee kan aantonen / wat er toen allemaal vervangen is).

Deze motor heb ik vorig jaar juni gekocht, en dindsdien maar een kilometertje of 3000 mee gereden. (KM-stand bij aanschaf ± 24.000, weet het niet meer precies)

Aangezien volgend seizoen m'n 25KW periode er op zit + ik weer eens wat anders wil (Supermotard of naked-bike), mag hij dus de deur uit.

De motor krijg nog een kleine onderhoudsbeurt voordat hij verkocht wordt.
(Denk aan: Olie verversen / filters verversen)

Vraagprijs: €3750,-
€3250,-

Foto's (Klik om te vergroten):



 
Laatst bewerkt:
ben wel geinteresseerd in de motor maar eerst moet mijn er5je worden verkocht :}
Over de prijs valt nog wel te praten?

Greetz mark
 
2500 is misschien wel te laag maar 3250 is weer te hoog. Denk dat als je m voor 28/2900
verloopt dat het netjes is. Dat heb ik ook net voor die van mij gekregen.
Dus tot elkaar komen en verkopen die heerlijke fiets.

Succes
 
Waar staat deze mooie motor gestald? En mijn eerdere vraag hoe is de staat van de banden?

Topic helemaal vergeten, sorry!
Motor staat in Blitterswijck (Noord-Limburg).


Motor staat op dit moment bij de garage voor een onderhoudsbeurt + 2 nieuwe banden. :)
 
ik bied 2700, moet dan wel sowieso wachten op men vakantiegeld.

Bedankt voor je bod. Helaas wel nog wat te weinig.. er liggen sinds vandaag 2 splinternieuwe banden op + de carburateur is afgesteld en schoongemaakt.
Verder niets op te merken volgens de garage, prima motor!
 
Bedankt voor je bod. Helaas wel nog wat te weinig.. er liggen sinds vandaag 2 splinternieuwe banden op + de carburateur is afgesteld en schoongemaakt.
Verder niets op te merken volgens de garage, prima motor!


Wat heb je zelf in gedachte :]
 
Nette motor!
Ben nog aan het twijfelen om mijn ZX-6R '95 25KW eruit te doen en een nieuwere voor terug te kopen met minder kilometers!

Heb je veel haast met het verkopen van je motor?
 
Ik zal deze week eens die van mij in de verkoop gooien. Even kijken hoe dit gaat uitpakken.

Is er de mogelijkheid om een keer naar de motor te komen kijken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan