[TK] Kawasaki Zx6R racer (met kenteken!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou joepie _O-
Heb geen ronde vrij kunnen rijden en het inhalen was ook niet je-van-het daar sommige rijders erg vreemde lijnen reden :X
 
Ja, sightseeing over Spa Francorchamps.
Als je links kijkt zie bomen, kijk je rechts zie je bomen..... :')
 
wat doet ie met een orginele uitlaat en demper???
werkt vaak t beste(als ie niet getuned is!)
 
wat doet ie met een orginele uitlaat en demper???
werkt vaak t beste(als ie niet getuned is!)
Don't know :N
Zonder DB-killer doet 'ie met deze uitlaat 112 pk's (106 a.h.w.) dacht ik... Maargoed, daar koop je niets voor in Nederland -O-
 
Laatst bewerkt:
Laat maar weten wanneer ik hem mee moet nemen naar m'n werk.
Ik ben donderdagavond (van 18:00 - sluit) en zaterdag overdag (11:00 - 19:00) aan het werk.
Daarna heb ik lekker een 1,5 week alleen maar chillen en racen op de agenda staan O-)
Zaterdagavond naar Assen, zondagavond naar Alés met een tussenstop in Uden bij Soup en z'n Kip, maandagmiddag aankomst @ Alés, dinsdag, woensdag en donderdag racen op Alés met de Race Academy, vrijdag zaterdag en zondag chillen op het strand in Zuid-Frankrijk. Zondagmiddag terug, maandag en dinsdag racen op Assen 8-)

Wat heb ik toch een slecht leven -O- _O- :]
 
Laat maar weten wanneer ik hem mee moet nemen naar m'n werk.
Ik ben donderdagavond (van 18:00 - sluit) en zaterdag overdag (11:00 - 19:00) aan het werk.
Daarna heb ik lekker een 1,5 week alleen maar chillen en racen op de agenda staan O-)
Zaterdagavond naar Assen, zondagavond naar Alés met een tussenstop in Uden bij Soup en z'n Kip, maandagmiddag aankomst @ Alés, dinsdag, woensdag en donderdag racen op Alés met de Race Academy, vrijdag zaterdag en zondag chillen op het strand in Zuid-Frankrijk. Zondagmiddag terug, maandag en dinsdag racen op Assen 8-)

Wat heb ik toch een slecht leven -O- _O- :]

Zo te zien ga je het echt zwaar krijgen... Vooral dat ene bezoekje :+
 
Laat maar weten wanneer ik hem mee moet nemen naar m'n werk.
Ik ben donderdagavond (van 18:00 - sluit) en zaterdag overdag (11:00 - 19:00) aan het werk.
Daarna heb ik lekker een 1,5 week alleen maar chillen en racen op de agenda staan O-)
Zaterdagavond naar Assen, zondagavond naar Alés met een tussenstop in Uden bij Soup en z'n Kip, maandagmiddag aankomst @ Alés, dinsdag, woensdag en donderdag racen op Alés met de Race Academy, vrijdag zaterdag en zondag chillen op het strand in Zuid-Frankrijk. Zondagmiddag terug, maandag en dinsdag racen op Assen 8-)

Wat heb ik toch een slecht leven -O- _O- :]

Inderdaad... })

Maar, als je 'm morgen mee kan nemen? Ging om de uuh, Bt002 dacht ik me te herinneren :P
 
Inderdaad... })

Maar, als je 'm morgen mee kan nemen? Ging om de uuh, Bt002 dacht ik me te herinneren :P
Ik neem hem voor je mee :) Zal de beste er even tussenuit pakken voor je :Y
Zal ook nog een slick meenemen voor je, kan je kiezen *D

Ben er vanaf uurtje of 5 ofzo. Aangezien het best mooi weer wordt zal het wel weer erg druk zijn, dus je moet maar even kijken hoe laat je komt :)
 
Ik neem hem voor je mee :) Zal de beste er even tussenuit pakken voor je :Y
Zal ook nog een slick meenemen voor je, kan je kiezen *D

Ben er vanaf uurtje of 5 ofzo. Aangezien het best mooi weer wordt zal het wel weer erg druk zijn, dus je moet maar even kijken hoe laat je komt :)

Tnx *D

Ik ben 5 uur klaar met werken, denk dat ik dan even naar je toe rij ;)

En anders word het vanavond :) :W
 
Bandje opgehaald door Marco :) Was gezellig. Was alleen wat "afwezig", had het echt té druk B|
 
Maakt niet uit, kom binnenkort wel weer eens langs als het wat rustiger is :Y
Op de fiets dan wel, kan ik én een biertje doen, én hoef ik de brommer niet zonder slot midden in Arnhem te laten staan :9
 
Maakt niet uit, kom binnenkort wel weer eens langs als het wat rustiger is :Y
Op de fiets dan wel, kan ik én een biertje doen, én hoef ik de brommer niet zonder slot midden in Arnhem te laten staan :9
Dag lieve Oma :W
Deze fiets is inmiddels goed voor een 1:56 op Assen.

Van mij mag er een slotje op. Ik rijd er nog een jaar mee door. De aanschaf van een nieuwe fiets vind ik nog wat overbodig + zonde van m'n geld.
 
Dag lieve Oma :W
Deze fiets is inmiddels goed voor een 1:56 op Assen.

Van mij mag er een slotje op. Ik rijd er nog een jaar mee door. De aanschaf van een nieuwe fiets vind ik nog wat overbodig + zonde van m'n geld.

Netjes!!!!!!!! :}

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan