TK: Leo Vince SBK Oval Titanium voor GSXR 600/750 Nieuw!

ZX666

Die hard MF'er
19 mrt 2006
605
0
Woerden
Ik heb te koop een nieuwe Leo Vince Titanium Oval demper.

Deze is geschikt voor de Suzuki GSXR 600 (1997-2000) en GSXR (1996-1999).

Bevestigingsmaterialen, 2 stickers en een paar grafiekjes met de vermogenswinst zijn meegeleverd.

Doe een goed bod en hij is van jou.

Foto's op aanvraag.


Groeten,


Ernst
 
Ik zag dat je een LeoVInce SBK Titanium / Ovale demper te koop hebt.
Voor 120 euro's wil ik hem wel van je overnemen.
Alleen als ie op een Suzuki GSXR 750 SRAD past ( 3 bouts ansluiting ).

Ik wacht op je reactie,

Groeten van Michel

PS: zou je er een foto van kunnen bij sturen..!

( deze adv. staat ook op marktplaats en ik heb je via marktplaats ook een mail gestuurd )
 
Ik zie dat ik wat later ben, maar als de deal moet stoffel niet doorgaat, ben ik zeker geinteresseerd.

Ik lees het wel
 
Sorry, maar 120 euro lijkt me wat aan de lage kant. Een foto ga ik proberen vandaag erbij te zetten.
 
Fotootje

full
 
Ik vrees dat dat m niet gaat worden. De afstand tussen de 3 bouten is 78mm.
 
Wat wil je ervoor hebben? Als je het niet in de groep wilt gooien, kan je het me emailen:
kerop_bwk@NOOOOSPAMMMMhotmail.com
 
Niemand geinteresseerd? Deze mooie dempert ligt met smart op een flinke doorsmeerbeurt te wachten!!!
 
Om welke reden dan ook kan krijg ik de mailtjes die ik naar m stuur niet verzonden..
 
BBBrian, als je nog geinteresseerd bent, mail me even. Op de een of andere manier kan ik niks naar je versturen.
 
BBBrian, als je nog geinteresseerd bent, mail me even. Op de een of andere manier kan ik niks naar je versturen.

Hey sorry, heb deze topic beetje links laten liggen. Ik heb pas een nieuwe (ook 2ehands) demper gekocht.

Was het je vergeten te melden. En ik zie nu pas dat ik je verkeerde email adres heb gegeven. Het had keropi moeten zijn ipv kerop.

Sorry, my bad.
Succes met de verkoop nog, tevens een kickje voor je
 
Helaas woont Kohen een beetje tever om te proberen.

Schupke voor de rest dan maar! Wie maakt me los van deze beauty?
 
Terug
Bovenaan Onderaan