[TK]Lucas remschijven voor GSXR - Hayabusa - TLR/S

Status
Niet open voor verdere reacties.

HaveBlue

MF veteraan
22 dec 2003
7.802
0
Tijdje terug gewonnen op Ebay.de maar ik heb de fiets waar ze op gemonteerd moesten worden verkocht aan fastbike:

Lucas MSW223 remschijven en blokken voor GSX-R 1996-2003, Hayabusa en TL1000R/S.

Schijven hebben volgens de vorige eigenaar slechts zo'n 175 kilometer gemonteerd gezeten en gezien de conditie geloof ik de beste man :Y Staat is afgezien van een miniem beetje oxidatie wat je er na 2 meter af hebt geremd vlekkeloos. Er is geen waarneembare slijtage tussen het gedeelte wat daadwerkelijk contact maakt met de remblokken en de rest van de remschijf.

lucas1.jpg

lucas2.jpg

lucas3.jpg


Foto's moesten gemaakt worden bij kunstlicht dus 't zijn niet de mooiste ploaties.

De schijven zijn geschikt voor:

  • GSX-R600 van 1996-1999 en 2000-2003;
  • GSX-R750 van 1996-1999 en 2000-2003;
  • GSX-R1000 van 2001 en 2002;
  • GSX-R1300 Hayabusa 1999-heden;
  • Alle modellen TL1000R;
  • Alle modellen TL1000S;
  • Mogelijk ook andere modellen...
Vraagprijs: € 235,-
 
Laatst bewerkt:
Weer een hoop emailtjes gekregen van deze en genen die daarna niets meer van zich laten horen :r De volgende komt hier met naam en toenaam te staan :(
 
nette prijs! ... alleen xxtreme zijn schijven zijn nog goed, en zijn YAMAHA *O* schijven! net als de rest van de motor!
Zeker een nette prijs gezien het gebodene imho :Y Ik denk dat ik per 1 januari maar 30 tientjes bij de prijs op doe om wat marktconformer te zijn :+
 
Zeker een nette prijs gezien het gebodene imho :Y Ik denk dat ik per 1 januari maar 30 tientjes bij de prijs op doe om wat marktconformer te zijn :+
:^ Dit is inderdaad een schijntje. Een wonder dat je nog niet van ze af bent :Y

Owja, en:

*Kickque*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan