TK: R6 Racer van 2002

Hoezo geheimzinnig?
Als je belang hebt kun je even een mail sturen en krijg je alle informatie die je wil ook de prijs.. Aangezien als je hier je prijs neer zet krijg je alleen maar gemekker van te duur of te dit, geen trek in.. Er is door veel mensen hier gereageerd, waarvan een paar beetje belang erbij hebben maar er zijn ook genoeg die alleen nieuwsgierig zijn naar de prijs of gewoon omdat ze iets willen reageren...

Ik weet dat jij geen belang hebt aangezien jij gewoon nog rijdt op je soes.. Dus snap niet waar jij je druk om maakt.. Misschien dat je eigenlijk wel deze motor moet kopen kom je misschien ook eens onder de 2 minuten...

Joh Roel man. Zit niet zo te zeiken man. Volgens mij vraag je er nu een beetje om :? Ik zou gewoon de vraagprijs plaatsen, maar dat moet jij natuurlijk zelf weten :Y
Mooie fiets en succes met de verkoop ;)
 
Succes met verkoop :)

Snap nie dat die nog nie weg is voor 3500, is gewoon een goeie prijs :)

Heb mn gsxr600 van 2002 ook voor 3500 verkocht, heeft maar paar weken te koop gestaan eigenlijk. Naja, het seizoen zit er toch eerst op :)

Zo geheimzinnig is het toch niet. Snap al die zeikerds ook niet in dit topic. Is toch een hele scherpe prijs. Zeker als je kijkt waar andere R6jes voor worden aangeboden.
 
Aangezien als je hier je prijs neer zet krijg je alleen maar gemekker van te duur of te dit, geen trek in..

Volgens mij precies andersom, zie dit topic ;) Als je geen 'gezeik' wilt, moet je je motor niet op MF zetten

Ik weet dat jij geen belang hebt aangezien jij gewoon nog rijdt op je soes.. Dus snap niet waar jij je druk om maakt..

't is winter, je kunt niet meer rijden, je raakt gefrustreerd en moet toch wat te zeiken hebben...

Misschien dat je eigenlijk wel deze motor moet kopen kom je misschien ook eens onder de 2 minuten...

_O-
 
Te koop aangeboden:

Een mooie Yamaha YZF R6 racer van het jaar 2002.
bj. 2002?
Waarom zit daar een achterbrug van een bj 99-01 onder dan? (korte hugger) Of zie ik de verkeerde motor op de foto? Wel vet ding, ff doorsparen nog, wil gaan zac'en volgend jaar.
 
Laatst bewerkt:
bj. 2002?
Waarom zit daar een achterbrug van een bj 99-01 onder dan? (korte hugger) Of zie ik de verkeerde motor op de foto? Wel vet ding, ff doorsparen nog, wil gaan zac'en volgend jaar.
De hugger hadden we nog liggen en hebben we gespoten in de kleur van de onderkuip..
 
full
 
- Kitkabelboom
- Gilles remschakelset voor omgekeerd schakelen
- Laserworks uitlaatsysteem
- Wilbers achtershock ( begin seizoen gereviseerd)
- WP Voorvering ( begin seizoen gereviseerd)
- verwijderde Dynamo
- Racekelken in de carburateur
- Bijna nieuwe tandwielen 15/48
- Snelgas
- BMC Luchtfilter
- Koppelingsplaten + drukgroep aangepast voor de race ( minder snel doorslippen )
- Crashprotectors nylon
- Lucas race clip on's
- Snelverstellers veervoorspanning
- Carburatiekit met ram air luchtinlaatsysteem
- Benzine aftap systeem
- Body work rondom voorzien van snelsluiters
- Lucas stalen remleidingen voor
- Banden 120/70, 180/55 Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC2
- Carbon protectie op dynamodeksel
- Carbon voorspatbord
- GP500 Double Bubble raceruitje




(Afbeelding)
(Afbeelding)
Website: www.kbdracing.nl


Veel extra's ;) sommige extra's komen me bekend voor :P

tevens een kickje , kom op mensen kopen , dan kan Roel voor volgend seizoen ook op een soes K6 600 :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan