TK: Setje nieuwe Dunlop GP Racer's 180/55 en 120/70

Gris

Die hard MF'er
11 sep 2002
257
0
Te koop: 1 set nieuwe Dunlop Sportmax GP Racer banden. Achterband is type M (Medium), voorband type S (soft). Afhalen in regio Leiden of evt. Apeldoorn.

Zie ook: http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/3259

Prijs: 200,-


full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb misschien wel interesse, is het een D208 of 209?

Zijn deze banden een beetje te vergelijken met een BT 002??
 
Hoi,

tis D208. Stuur me maar een mail als je interesse hebt.
 
Zo staat het op motorfreaks:

Dunlop positioneert deze band naast banden als een Pirelli Supercorsa, Metzeler Racetec, Michelin Power Race en de BT002 van Bridgestone. En mocht je je afvragen of deze nieuwste racetelg van Dunlop mee kan komen met zijn concurrenten? Wat ons betreft wel, het is even wennen maar ben je er helemaal op ingespeeld dan is het een goede band met veel grip. Rij je toch veel circuit adviseren wij iets meer geld bij te leggen en te gaan voor de Dunlop GP banden en doe je minder tracktime dan is de Qualifier de betere allrounder.



Ik heb er zelf nooit mee gereden. Ik rijd (circuit) dit jaar zelf met BT002R (race compound). Ik blijf liever bij 1 type band dit seizoen. Kans is groot dat ik met deze band andere instellingen moet kiezen. Dat is met 1 setje in de voorraad net niet de moeite. Zodoende dat ik ze van de hand doe.
 
Bedankt voor de info, maar ik ga toch voor de Pilot Power 2ct of de BT 002.

Succes met de verkoop!

KICK! 8-)
 
Laatst bewerkt:
ik wil hem eventueel wel van je overnemen, voor 200 kom ik het setje ophalen.
 
Hoi,

zijn deze banden ook nog een beetje geschikt voor op straat? Of kun je er dan met stoffer en blik achteraan om het rubber op te vegen :)
 
Er zat jongens die uit veel zachtere banden (Pirelli SC's) ook 1000'en straatkilometers halen. Deze banden zijn absoluut harder dan de echte circuitbanden, dus als je t mij vraagt goed geschikt voor de plezierkilometers op straat en daarnaast een eventuele circuitdag.
 
Hoi,

zijn deze banden ook nog een beetje geschikt voor op straat? Of kun je er dan met stoffer en blik achteraan om het rubber op te vegen :)
Reken erop dat je met een 600'tje nog zo'n 6000km doet en met een 1000 zo'n 3-4000km
(Dat halen ik en een aantal anderen er iig al met gebruikte supercorsa's uit, hiervan is de band in het midden nauwelijks gebruikt, alleen de zijkanten zijn dan flink opgeruld)
 
Laatst bewerkt:
Oeps, paar dagen computerloos. Heb mail terug gestuurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan