TK: Suomy Spec 1R Extreme

vdm

MF'er
29 dec 2001
162
0
Amsterdam
Te koop, een Suomy Spec 1R Extreme. De helm is weinig gebruikt. Vizier is nieuw. Maat S.

Mag weg voor een redelijk bod ;)

full
 
2 jaar geleden gekocht, 5000 km
heb je de aankoopbon nog?
en wat is je richtprijs?

kalsbeek motoren in zwolle heeft hem nieuw nog staan voor 499, (zag k laatst op de beurs)
 
Als jij me kunt vertellen waar je een nieuwe Spec Extreme (dus GEEN Spec 1R) kunt krijgen voor €250 mag je hem voor dat bedrag zo komen halen, nee wacht, ik breng hem wel langs!
 
We hebben het nu niet over EEN Spec 1R Extreme, maar de Spec 1R Extreme Flower... En als je je een beetje verdiept zie je dat Suomy, deze ruim 2 jaar (bijna 3 jaar) al niet meer maakt in het goud.
Ik heb zelf een zwarte, maar vriendin is helemaal gek van een gouden dus vandaar...
Maar ik zoek het wel even op...

Zal ik dan straks m'n adres even mailen? ;)
 
Klikkerdeklik

400 dollar, omgerekend 254 euro, nieuw in de doos.

En zo zwerven ze ook hier en daar bij de lokale Motoport... Geloof me, ik wil je topic niet ven**ken en als je 'm niet wil verkopen dan is dat je dat goed recht...

Ik bied je 150 euro, je mag een tegenbod doen, doe je dat niet kijk ik wel verder...

No offence ;)
 
Ja ok, als we alles naar dollars gaan omrekenen had ik ook wel een Duc 1098s staan ;)

Met verzendkosten, invoer etc zit je heel snel op €350.

Anyway, zal er eens over nadenken!
 
Ja ok, als we alles naar dollars gaan omrekenen had ik ook wel een Duc 1098s staan ;)

Met verzendkosten, invoer etc zit je heel snel op €350.

Anyway, zal er eens over nadenken!

Yep, klopt als een bus!
Invoerkosten vanuit Amerika word je ook niet vrolijk van en komt idd ongeveer 80 euro bij aan invoerkosten. Dat is dus ook nog eens excl. verzenden. O-)

200 euro mooie prijs voor deze helm!
 
Laatst bewerkt:
Jammer man!
Ik heb vandaag een andere helm gekocht omdat ik dacht dat ie toch niet ging passen......
Klote!
 
Terug
Bovenaan Onderaan