TK: Suzuki GSX-600 F 1993 (€ 900,-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inbox4me

MF veteraan
24 sep 2002
3.141
1
Omgeving Heerenveen
Te koop:

Suzuki GSX-600 F Katana uit 1993 - € 900,-
Motor staat in Heerenveen.

full


Kmstand: 81759 (Laat je niet afschrikken door de hogere kmstand, motor loopt als een zonnetje).
Gekocht met kmstand: 31080 (6 maart 2003)
Uitlaat: Laser Deeptone 4-1, heerlijk geluid
Onderhoudshistorie: aanwezig, met rekeningen. Goed onderhouden. Bij serieuze interesse kan ik je deze vrijblijvend mailen (excel-bestand).
Type: sport/toer. Je kunt lekker toeren met deze motor maar ook het wat sportievere werk is goed te doen! Daarnaast ook prima geschikt voor bv vakanties.


Let op: Nieuwe ketting, banden en olie + oliefilter!

Bij kmstand 81750 (dus zéér recent) is er een nieuwe kettingset (dus ketting + tandwielen) gemonteerd, zijn de banden vervangen en is de olie + het oliefilter ververst.
(Kettingset: DID 50 V o-ring zwaar versterkt, met JT tandwielen)
(Banden: voor- en achter Bridgestone BT45)


Extra informatie
- Motor heeft altijd binnen gestald gestaan mét voorzorgsmaatregelen (schoon, tank vol, Forté erin, afgetapte carburareurs etc)
- Nooit in de pekel gereden
- De motor heeft me nooit laten staan (behalve één keer met accuproblemen; accu is destijds vervangen)
- Altijd netjes warmgereden

Hier en daar zitten wat krasjes, maar merendeel uit het zicht. Meest opmerkelijke: hielplaatbeschermer is bekrast door mijn laarzen. Onderaan de zijkappen wat (met lakstift) weggewerkte krassen. Deze zitten praktisch niet in het zicht. Achterspatbord is ingekort (zie foto 2 en 4). Van de steps is het rubber afgesleten en de uiteinden.


Extra bij aankoop van de motor
- Lakstift
- Origineel (!) werkplaatshandboek
- Paddockstand (achter) ivm geen middenbok meer


Reden van verkoop
Aankoop zwaardere motor



Extra foto's







 
Laatst bewerkt:
Een verademing zo'n duidelijke, uitgebreide maar to the point beschrijving.
Leuke motor voor leuke prijs; zul je snel kwijt zijn denk ik.
 
Een maat van mij heeft dezelfde gekocht een paar dagen geleden. Uit 91 en dan nog duurder ook :P Doet altijd pijn als je iets koopt en een paar dagen later vind je een goedkopere.

Wat is eigenlijk het drooggewicht van deze bike ?

Succes met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Een verademing zo'n duidelijke, uitgebreide maar to the point beschrijving.
Leuke motor voor leuke prijs; zul je snel kwijt zijn denk ik.
Thnx, ik heb er m'n best op gedaan ;)

Een maat van mij heeft dezelfde gekocht een paar dagen geleden. Uit 91 en dan nog duurder ook :P Doet altijd pijn als je iets koopt en een paar dagen later vind je een goedkopere.

Wat is eigenlijk het drooggewicht van deze bike ?

Succes met de verkoop.
Drooggewicht is ergens rond de 200-220 kg? Weet het niet exact. Dat risico dat je een goedkopere/betere/mooiere vindt loop je altijd natuurlijk. Gewoon niet vertellen :P
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, dit is misschien wel interessant. Wel eigenlijk wel wat anders, iets zwaarder.
Dit lijkt wel een leuke motor voor niet al te veel geld. Is het minder erg als je onderuit gaat :+ Heb wel serieuze interesse!!

Banden en kettingset is net vervangen. Verwacht je dat er binnenkort nog veel onderhoudskosten aan gaan komen? Veel mee geraced (Gezien je avatar) ?
Omgeving Heerenveen? Is een proefritje mogelijk?
 
Hmmm, dit is misschien wel interessant. Wel eigenlijk wel wat anders, iets zwaarder.
Dit lijkt wel een leuke motor voor niet al te veel geld. Is het minder erg als je onderuit gaat :+ Heb wel serieuze interesse!!

Banden en kettingset is net vervangen. Verwacht je dat er binnenkort nog veel onderhoudskosten aan gaan komen? Veel mee geraced (Gezien je avatar) ?
Omgeving Heerenveen? Is een proefritje mogelijk?
Onderuit gaan doet altijd pijn, met welke motor dan ook :+

Onderhoudskosten is altijd lastig, mogelijk dat het luchtfilter vervangen moet worden op termijn en kleppen stellen zal over een tijdje moeten. Eea is afhankelijk van hoeveel je rijdt. Voor de rest zou ik het 1 2 3 niet weten :?

Ik heb er niet mee geraced, in de zin van tijden klokken op het circuit. Ik heb hem wel gebruikt waar een motor voor bedoeld is: namelijk lekker rijden en bochtenwerk. En ja: ik vind het ook lekker om m'n knie aan de grond te rijden :]

Proefritje is altijd mogelijk (mits serieuze interesse), zij het nu onder voorbehoud aangezien er zondag al iemand komt kijken die eventueel ook een proefrit gaat maken...
 
Laatst bewerkt:
Laat het even weten als het je gelukt om zondag je motor te verkopen. Ik heb ook wel interessse om langs te komen on de motor te bekijken.

ff een gemeen voorstel: Ik wil anders morgen of overmorgen wel langskomen te kijken.........
Ben je misschien je motor eerder kwijt }) })
 
Laat het even weten als het je gelukt om zondag je motor te verkopen. Ik heb ook wel interessse om langs te komen on de motor te bekijken.

ff een gemeen voorstel: Ik wil anders morgen of overmorgen wel langskomen te kijken.........
Ben je misschien je motor eerder kwijt }) })
Ik laat het zeker weten als de motor zondag niet wordt verkocht, maar diegene was eerder dus voor nu: helaas voor jou... Ondanks je snode plannen ;)
 
Owowow een run op deze F haha. @ TS echt een mooie fiets! Met de juiste beschrijving en wel veel te cheap! Je mist nog een soloseat maar ach dats te verwaarlozen O-) . Succes met de verkoop! Enne wat komt ervoor terug?
 
Laatst bewerkt:
Owowow een run op deze F haha. @ TS echt een mooie fiets! Met de juiste beschrijving en wel veel te cheap! Je mist nog een soloseat maar ach dats te verwaarlozen O-) . Succes met de verkoop! Enne wat komt ervoor terug?
Het lijkt er warempel wel op ;) Tsja te cheap... Het is een scherpe prijs, ik heb bewust voor deze prijsstelling gekozen omdat hij een wat hogere kmstand heeft. Daarnaast heb ik geen zin om maanden over de verkoop te doen, gezien de ruimte in het hok 8-) Soloseat stond op het verlanglijstje, maar die krengen zijn nog best wel duur en origineel iig moeilijk te vinden...

En er komt een Suzuki GSX-R 750 K4 voor terug, geel-zwart want dat zijn de snelste (en dus niet zoals hier vaak beweerd wordt de rooie of de blauwe B| )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan