TK Suzuki sv650s 25kw met volledige onderkuip!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Strakke SV hoor, die glimt lekker.
Verkoop je de buddyseat-cover ook los? Heb daar namelijk wel interesse in.

Hey bedankt!

Nee helaas, zolang ik er zelf op rijd wil ik hem er graag op hebben :P voor de looks.
En ik denk dat de toekomstige koper (die er nog niet is) er ook wel blij mee is.

Suc6 met zoeken naar een cover
 
Is deze motor nog te koop?
Ik ga binnekort beginnen met rijlessen (Aanmeldingspapieren gaan vandaag op de post..).
Vind deze motor erg mooi, al wil ik eigenlijk nog niets kopen vóórdat ik mijn rijbewijs heb en dus een testrit kan maken..

Vraag en een zaterdag-kick in één ;)
 
Is deze motor nog te koop?
Ik ga binnekort beginnen met rijlessen (Aanmeldingspapieren gaan vandaag op de post..).
Vind deze motor erg mooi, al wil ik eigenlijk nog niets kopen vóórdat ik mijn rijbewijs heb en dus een testrit kan maken..

Vraag en een zaterdag-kick in één ;)

Hey,
Jah de motor is nog te koop.
Je kan hem maar vast hebben staan;)
Rijbewijs halen kan snel gaan
 
Hey,
Jah de motor is nog te koop.
Je kan hem maar vast hebben staan;)
Rijbewijs halen kan snel gaan

Stel nou dat je hem nu niet verkoopt, hoelang laat je hem dan nog staan?
Ben wel van plan rijbewijs snel te halen maar op dit moment lukt het me niet om én mijn rijbewijs te betalen én de motor..

Gisteren op de beurs in Hardenberg stond ook een SV, net zo een als deze en weet nu dat hij iig heerlijk zit *D
 
Stel nou dat je hem nu niet verkoopt, hoelang laat je hem dan nog staan?
Ben wel van plan rijbewijs snel te halen maar op dit moment lukt het me niet om én mijn rijbewijs te betalen én de motor..

Gisteren op de beurs in Hardenberg stond ook een SV, net zo een als deze en weet nu dat hij iig heerlijk zit *D

Ik rijdt gewoon zelf op de motor totdat ie verkocht is. Het is niet dat ie weg moet. Ik wil graag naar wat sportievers maar zolang er niemand is die hem voor het juiste bedrag wil overnemen, blijf ik er lekker zelf op rijden.
De motor rijdt echt fantastisch en heeft me in de 2 jaar dat ik hem nog nooit in de steek gelaten.
 
Dan hoop ik heel erg, voor mezelf, dat ie nog te koop is als ik mijn rijbewijs heb.
Voor jou niet, want het zou natuurlijk betekenen dat jij sneller iets anders kopen kunt ;)
 
Ik heb hier al een beetje rondgeneusd om antwoord te vinden, maar echt het juiste antwoord heb ik niet gevonden.
Wat kost het ongeveer om een motor van begrenzing weer terug te laten zetten naar volledig vermogen? En kan dat ook zomaar met de verzekering?
 
Ik heb hier al een beetje rondgeneusd om antwoord te vinden, maar echt het juiste antwoord heb ik niet gevonden.
Wat kost het ongeveer om een motor van begrenzing weer terug te laten zetten naar volledig vermogen? En kan dat ook zomaar met de verzekering?

Hallo,

De gasschuiven kunnen zo omgezet worden. dat kan ik zelfs nog voor je doen.
Echter blijft er dan wel 25 kw op het kenteken staan, wat overigens niet echt een probleem moet zijn.
Wil je het volledig op de offciele manier doen en je hebt de originele gasschuiven nog dan kost het je ong 120 euro dat is inclusief kenteken wijzigen naar vol vermogen.

Als je nog vragen hebt stuur me even een Pbtje.

Greetz
 
Ik ben ondertussen aan het lessen, en hoop stiekem dat tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs heb, deze mooie motor nog te koop is *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan