TK: Yamaha XJ600S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latour

MF'er
2 feb 2003
56
0
Den Haag
Bouwjaar 1992
Km stand 46000
Kleur :)
Vraagprijs 1595 euro of doe een leuk bod!!

I.z.g.s., voorzien van extra onderkuip, Laser uitlaatdempers en sportieve spiegels. Inclusief hoes, koffer en instructieboek. Recent tandwielen&ketting en koppelingsplaten vervangen. Ook carbs + kleppen half jaartje geleden laten stellen. Accu is vorige maand vernieuwd. Rubbers voor 25kw uitvoering evt meegeleverd.

full
 
Laatst bewerkt:
Wie weet neem ik binnenkort (dit weekend) ff contact met je op, misschien weet ik iemand.
 
Het is winter. Verwacht geen wonderen.
Tip: Heb je de originele uitlaten nog? Grote kans dat als je de Laserdempers los verkoopt je Div met de originelen, je uiteindelijk meer verdient.
 
De originele heb ik helaas niet meer! Die waren zo verrot toen...Vandaar verkoop mét Laser dempers!
 
Hoe zijn de bandjes?

Welke slijtagedelen/onderhoud zitten er aan te komen?

Ben nu echt op zoek naar een motor voor woon/werk, moet dus goedkoop en betrouwbaar zijn.
 
Heb hem ook voornamelijk voor woon/werk verkeer gebruikt. Dus wat dat betreft vind ik het een ideale motor!

Achterband zit er langzaam aan te komen. Voor de rest qua onderhoud is het meeste recent gedaan (max 2 jaar terug). Kleppen en carbs gesteld, nieuwe ketting en tandwielen, koppelingsplaten vernieuwd. Voorband is nog prima. Nieuwe accu sinds 2 maanden. Elk jaar nieuwe olie erin en netjes onderhouden!
 
Heb hem ook voornamelijk voor woon/werk verkeer gebruikt. Dus wat dat betreft vind ik het een ideale motor!

Achterband zit er langzaam aan te komen. Voor de rest qua onderhoud is het meeste recent gedaan (max 2 jaar terug). Kleppen en carbs gesteld, nieuwe ketting en tandwielen, koppelingsplaten vernieuwd. Voorband is nog prima. Nieuwe accu sinds 2 maanden. Elk jaar nieuwe olie erin en netjes onderhouden!

Zijn er facturen in te zien van dit onderhoud? Of alles zelf gedaan? Motor te bekijken/proefritje mogelijk in Den Haag?
 
Heb weinig tot geen facturen. Kassabon misschien nog van het stellen van carbs en kleppen vorig jaar. Voor de rest heb ik alles zelf gedaan. Bon vd accu heb ik nog...

Kijken en/of proefritje is altijd mogelijk. Mail maar als je intersse hebt.
rogierlatour@hotmail.com
 
Nou is mijn broer op zoek naar een woon-werk motor, ik heb dit ff doorgegeven aan hem, als hij 't interessant vindt kan ik zeker wel even komen kijken en proefrijden?
 
Nou is mijn broer op zoek naar een woon-werk motor, ik heb dit ff doorgegeven aan hem, als hij 't interessant vindt kan ik zeker wel even komen kijken en proefrijden?
Eerste reactie van zijn kant: mooi ding :9 :9
 
Als hij geinteresseerd is in een proefritje? Laat maar weten! Mail anders maar naar rogierlatour@hotmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan