TK: ZXR 400 (25kw) Topconditie + vele extra’s

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor 2000 kom ik hem dit weekend nog ophalen?

ZO graag wil ik er nou ook weer niet van af, hahaha :W



Let op topic lezers!:

Vandaag heb ik er een betere voorband (Dunlop sportmax;+- 75-80% goed) op laten zetten en man man man wat scheurt ze nu weer lekker door die bochten. Je leest op het zxr topic altijd dat het een goede 'gooi en smijt-fiets' is. Met deze bandencombinatie is dat zeker het geval. Vol vertrouwen kun je 'm zo de bocht in gooien en klaverbladen zullen helemaal een feest zijn :9
Heerlijk! :9~

Nu is de motor dus echt in perfecte staat! Wie komt er met een serieus bod?
 
wat is je uiterste prijs? voor 2500 wil ik komen kijken,heb serieuze intresse
ik kan em deze week nog komen bezichtigen.

groetjes.
 
Laatst bewerkt:
als ik rijbewijs had (nog éffe wachte, Di bijz. verricht.) zou ik 2450 biede.. jammer van de afstand.. rotterdam toch?
 
wat is je uiterste prijs? voor 2500 wil ik komen kijken,heb serieuze intresse
ik kan em deze week nog komen bezichtigen.

groetjes.

You've got mail :)

als ik rijbewijs had (nog éffe wachte, Di bijz. verricht.) zou ik 2450 biede.. jammer van de afstand.. rotterdam toch?

De motor staat tussen Roosendaal en Breda bij mijn ouderlijk huis, is dat een pratischere afstand? *D ?
 
Ik moet de heren in 't begin van het topic gelijk gaan geven...de motor is inderdaad snel verkocht! :Y Zojuist is ze voor de laatste keer onze oprit afgereden! :W

De mooie herinneringen aan deze (mijn eerste) bike staan in het geheugen gegrift,..hopelijk wordt de leegte (letterlijk te nemen in de schuur) snel gevuld door een 600 of 750. *O*

Er kan dus een slotje op! *is dit genoeg of moet ik dat ergens anders nog melden?*

ZXR tijd was TOP! (ondanks de 25kw) :] :] :] :] :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan