[TK] ZXR400 Edition 04/05 kompleet nieuw opgebouwd

Paninaro

Die hard MF'er
Ik verkoop mijn ZXR400 kompleet zo als hij is. (De achtervelg wordt nog gepolijst) Met alles behalve de Akrapovic uitlaat en de radiale rempomp, die worden nog met originele onderdelen gewisseld.

Volgens een waardeschatting van december 2005 heeft de motor nog een waarde van 7000€ (schatting is op papier aanwezig). De ZXR400 is oorspronkelijk uit Duitsland, is echter in Nederland ingevoerd.

De Motor is bij 10000km kompleet gereviseerd, dit heeft ook 800€ gekost (rekening voorhanden). De klepgeleiders werden vervangen, zo ook alle lagers, de distributieketting met zijn geleiders. Kleppen zijn nieuw gesteld, alle pakkingen van de motor vervangen en ook die van de olieleiding enz.

Sinds de motor gereviseerd wird, heb ik nog geen 1000km ermee gereden

Ook van alle andere verbouwde onderdelen heb ik rekeningen, bijvoorbeeld van de Braking remschijven (560€), de raceruit, het overspuiten (700€) en de zitbank (Dimo, 180€).

De voorste Braking Wave schijven heb ik pas sinds september 2005, zijn nog bijna nieuw (<500km). De remblokken zijn voor en achter als nieuw.

De banden (Pirelli Dragon SuperCorsa 120/70- 180/55) zijn nog 80%.

Het volgende werd aan de motor verandert:


- Frame, swingarm achter, velgen en diverse onderdelen zijn zwart powdercoated.
- Velgbed is gepolijst
- Diverse goud geeloxeerde aluminiumschroeven van Jäger Motorsport
- Eendelig voorspatbord van Fritz Hartwig
- Carbon cockpitverkleding
- Carbon voorvork stelschroeven
- Spiegler Stahlflex remleidingen (voor en achter)
- Braking Wave remschijven voor en achter (met duitse goedkeuring, ABE/KBA nummers)
- RaiRoTec voetsteunen
- MRA racingruitje
- Goedgekeurd (e-nummer) LED achterlicht
- LED knipperlichten voor en achter
- Aluminium kettingtandwiel
- Dubbele koplampen van het Engelse Model
- ZXR750 clipons (stuur)
- Dimo zitbank
- 5.5“ ZX9R achtervelg met 180/55 band
- ALU CNC gefreesde aluminium swingarm as
- ALU CNC gefreesde aluminium ashouder (goud geeloxeerd)
- Kleur is AUDI lichtsilber/silbersee Zilver

De ZXR400 is bouwjaar 1993 (frame) en wird in 2004/2005 kompleet nieuw opgebouwd. Alle schroeven zijn nieuw. De ZXR ziet er uit als of die direkt van de dealer komt, quasi nieuw, dit kan door meerderen bevestigd worden.

Prijs: 4800 €uro

Mail: Paninaro@gmx.info

Fotos: » Klick to Pics «

Deze Foto is van 18.12.2005

full
 
ik vraag me dan af waar het achterlicht zit ? :o

een hele mooie motor toch maar even doorsparen |(
succes met de verkoop

gr fritskes
 
Terug
Bovenaan Onderaan