TKA: 2 dagen Mas du Clos (30 + 31 mei)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is wel een overweging waard,heb die 2 dagen toch vrij :) (pannekoeken mmmmmmmmmm :9~ )

Maar wacht eerst wel af of RVF ze gekocht heeft!
RVF heeft alleen geinformeerd, niets concreet... Dus Adriaan, denk er nog maar eens over :P
 
Balen he.....
Nog steeds te koop.
zit er niets anders op dan zelf toch te gaan. :P
Ik was (anders) graag gegaan.... *D
Tevens een Schopje.
Wellicht verder zakken met prijs als het al over 2 weken is :? ?
Good luck
Kan niet zelf gaan, vandaag ook Folembray moeten laten schieten.. kheb een slijmbeursontsteking in mijn linkerschouder... B|
 
Kan niet zelf gaan, vandaag ook Folembray moeten laten schieten.. kheb een slijmbeursontsteking in mijn linkerschouder... B|
Hey Youri
heb ik ook wel eens gehad door het trainen in de sportschool ,wat je er aan kunt doen is: als je net voor een race zit ,dan ga je naar je huisarts en vraag je of hij er even corticosteoride in wil injecteren ,dan ben je zeker 2 weken de pijn kwijt en mischien wel helemaal.
je voelt er helemaal niks van .
je merkt niet eens dat hij het er in spuit ,ik heb het ook al eens gedaan en het helpt echt.
succes.
 
Hey Youri
heb ik ook wel eens gehad door het trainen in de sportschool ,wat je er aan kunt doen is: als je net voor een race zit ,dan ga je naar je huisarts en vraag je of hij er even corticosteoride in wil injecteren ,dan ben je zeker 2 weken de pijn kwijt en mischien wel helemaal.
je voelt er helemaal niks van .
je merkt niet eens dat hij het er in spuit ,ik heb het ook al eens gedaan en het helpt echt.
succes.
Khad die tip ook van de huisarts gekregen, maar die raadde het niet aan. Liever gewoon met rust laten genezen. Maar iig bedankt voor het advies.




mods, gooi er maar een slot op. Ik geloof het verder wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan