TKA: Suzuki GSX-R750 K5 (juni 2006)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van iemand die überhaupt geen interesse heeft en alleen slimme dingen post trek ik me al helemaal geen fuck aan :)
Geef alleen maar tips O-)

Vergeet niet dat ik ook met zo'n onverkoopbaar hok zat opgescheept ;)

edit: 500 *D :+
 
Laatst bewerkt:
Het zal misschien wel aan mij liggen hoor, maar volgens mij is deze motor al zeer goedkoop! bij de dealer betaal je soms nog 6000 euro voor een srad 600 uit 2000! succes!
 
Het zal misschien wel aan mij liggen hoor, maar volgens mij is deze motor al zeer goedkoop! bij de dealer betaal je soms nog 6000 euro voor een srad 600 uit 2000! succes!


Deze motor is inderdaad niet duur voor wat je krijgt.
Neemt niet weg dat de vergelijking Dealer<<---->>Particulier niet echt te vergelijken valt.
 
Nee maar bij een dealer is hij vaak zowieso duurder vanwege de garantie, maar hier zit ook nog fabrieksgarantie op. Bovendien, een dealer raakt de meeste motors wel kwijt voor de prijs waar ze voor staan, dus mensen hebben het er toch voor over.
 
Bij een dealer wel maar bij een particulier dus niet. Als ik hem inruil staat ie een week later voor 9250 in de showroom of zelfs meer dus doe er je voordeel mee nu die er nog is :)
 
Bij een dealer wel maar bij een particulier dus niet. Als ik hem inruil staat ie een week later voor 9250 in de showroom of zelfs meer dus doe er je voordeel mee nu die er nog is :)
:o Niet verkocht

En de optie inruilen voor een racer bij de dealer :?
 
Had ik nergens wat over gepost trouwens, maar ruilen voor de racer was helemaal niks :N
 
Had vandaag een Limburger aan de lijn die 6000 euro wel een mooie prijs vond, wat een achterlijke boeren zeg :+
 
Jaag je nu al de friezen en de limbo's tegen je in het harnas?? Dan maak je je doelgroep wel steeds kleiner.. :P Maar ik kan het wel hebben hoor :9
 
Net nog een andere Fries aan de lijn via de advertentie van 2dehands.nl, was ook niet concreet :N

Bied jij eens meer zeg! ;)
 
Morgen wordt de Mille opgehaald, kan dan pas definitief een bod doen, als het niet door gaat maak ik je ook blij met een dooie mus..Stuur me anders je 06 even via de mail, neem ik morgen ochtend wel even contact met je op.
 
Je hebt mail

woei! 7500e post :+ :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan