TKA: Viliv S5 umpc (micro pc voor onderweg)

W-J

MF'er
3 jul 2011
100
0
Hij is reeds verpatst!

Goedendag!

Omdat ik mijn lieftallige Streetpilot 3 ga vervangen voor een Zumo 660 en daar wat centjes voor nodig heb gaat mijn lieftallige Viliv S5 in de aanbieding;

Een Viliv S5 is een zogeheten UMPC (Ultra Mobile PC) welke ik heb gebruikt op motortripjes om onderweg routes uit te zetten met mapsource, mn gps van nieuwe routes te voorzien, tracklogs uit te lezen, filmpjes te kijken, te internetten etc. Het dingetje heeft geen bewegende onderdelen en is behoorlijk solide qua design.

Dit is dus geen android apparaatje, maar een volwaardige Windows PC in een minuscuul jasje!

Viliv S5 Premium 3G
Processor: Intel Atom 1.33ghz Z520
Scherm: 4.8" WSVGA (1024x600) met touch screen met "haptic" feedback (hij trilt bij aanraking)
Geheugen: 1GB
Hardeschijf: 32GB SSD
WLAN: 802.11b/g
WWAN: HSDPA modem voor simkaartje
Bluetooth: 2.0+edr
GPS: Sirfstar 3 chipset
BatterijL: 24Wh
IO poorten: Audio, USB (host), USB (link), Multi IO (voor bv VGA kabel)
Formaat: 154mm(breed) x 84mm(hoog) x 24.4mm (dik)
Gewicht: 445gram

Ik heb er 2 auto laders en 2 zuignap-auto-houders bij, een hoesje zit er omheen, en een VGA-verloop kabel.
Met USB kan je hier alles op aansluiten wat je maar wilt en alle Windows software draait hier op.

Er staat momenteel Windows 7 en Garmin Mobile PC op, waarvan geen licenties meegeleverd worden :)

Apparaatje zelf is in nieuwstaat, alles functioneert zoals het hoort en er is geen krasje op het scherm te vinden. De batterij is +/- 6 maanden oud en gaat ongeveer 8 uur mee met scherm op hoogste lichtstand.

Nieuwprijs is ongeveer 800 euro momenteel, vraagprijs: 300 euro, of doe een goed bod :)

Voor meer informatie: Geef me een belletje op 0615164546 of via de PM.

286.jpeg

283.jpeg

284.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan