TL1000-rijders 2

Volgend seizoen nieuwe meeting

  • >>>>>>>>

    Stemmen: 6 18,8%
  • >>>>>>>>

    Stemmen: 26 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Edit: Betekent: 12V 21/5W x 2 dat je te maken hebt met een duplo-lamp?? Als dat zo is dan is die module ook te gebruiken voor de TL. Is vele malen goedkoper!! en meteen die achterknipperlichten kwijt. Undertail komt eraan dus.....

Dat denk ik wel. Maar een undertail zal bij mij niet gaan....
 
Ik vind ze wel heel erg gaaf, die ledverlichting!!!
En ze vallen wat meer op dan die zaklamp die er nu in ligt.
Jammer dat die zooi altijd zo ontzettend duur moet wezen. Het stelt echt nix voor om dat te maken. Ik heb zoiets zelf ook wel eens gemaakt, een kerstboomprintplaat. Dan gaan ook de leds in volgorde oplichten...
Totale kosten: +/- 10 euro!!!

Aso dus die prijzen...
 
ledjes op een machinebouwen die met normale "bulbs "werkt,kan toch wat problemen veroorzaken met bv snelheid van knipperen knipperlichtjes..dit moet je dan weer kompenseren met aanbrengen weerstandjes . denk maar eens aan dat je een verkeerde lampje monteerd met een andere wattage (10 watt ipv 21 watt) dan gaan je knippers ook als een idioot tekeer ..
met andere woorden ,ik begin er niet aan om zo'n ding op mn schatje te monteren ,teveel gedoe voor veel geld (maar vindt het wel erg mooi) ...sc6..
kan er meer over lezen ..zie verscheidene topics hierover
 
ledjes op een machinebouwen die met normale "bulbs "werkt,kan toch wat problemen veroorzaken met bv snelheid van knipperen knipperlichtjes..dit moet je dan weer kompenseren met aanbrengen weerstandjes . denk maar eens aan dat je een verkeerde lampje monteerd met een andere wattage (10 watt ipv 21 watt) dan gaan je knippers ook als een idioot tekeer ..
met andere woorden ,ik begin er niet aan om zo'n ding op mn schatje te monteren ,teveel gedoe voor veel geld (maar vindt het wel erg mooi) ...sc6..
kan er meer over lezen ..zie verscheidene topics hierover
Ik heb het idd ook van een ander topic maar vond dus ook de prijs te hoog en veels teveel gedoe met weerstandjes e.d. heb al wat anders gevonden via mototronix. Een unit die je aansluit op je achterlicht en dan dus functioneerd als remlicht en als knipperlicht. Net als een aantal van die amerikaanse auto's hebben.
 
Wat een heerlijk dagje om te toeren afgelopen zondag...

Merk alleen dat het zo'n beetje onmogelijk is m'n TL in z'n vrij te krijgen als ik stilsta... Rollend gaat al een stuk beter.

Komt dit door de koppeling? (anti-motorrem-techniek waar ik iets over heb gelezen, of staat ie gewoon te slap afgesteld?)
Zijn er meer mensen die dit ondervinden, m.a.w. hoort dit bij deze heerlijke machine, of is het een mankementje aan de mijne....

Groeten!
 
dat ligt aan de olie
ik heb het ook sinds de laatste verversing
met tussen gas of zonder koppeling schakeld het beste
ik heb er nu shell (schampoo :P )inzitten
 
hier mijn oplossing (gehad van een kennis)
dit is zonder knipperlichten
dat is eigenlijk niet haalbaar om ook de knipperlichten er bij te doen

63765


63766
 
hier mijn oplossing (gehad van een kennis)
dit is zonder knipperlichten
dat is eigenlijk niet haalbaar om ook de knipperlichten er bij te doen

(Afbeelding)

(Afbeelding)


hey weet jij misschien ook de lichtsterkte van die ledjes ze geven in mcd, ik heb een handige neef in de familie en die zou zoiets ook kunnen maken, maar als jij er meer over weet dan is dat altijd makkelijk, alvast bedankt
 
hier mijn oplossing (gehad van een kennis)
dit is zonder knipperlichten
dat is eigenlijk niet haalbaar om ook de knipperlichten er bij te doen

(Afbeelding)

(Afbeelding)
Als je die ledjes nu dichter bij elkaar plaatst, de weerstanden en condensatoren ook op een ander plek danmoet er toch plaats vrijkomen voor de knipperlichten lijkt me.
[me]Di Boettie heeft helemaal geen verstand van electronica ofzo maar denkt dat dat wel logisch is.[/me]
 
Als je die ledjes nu dichter bij elkaar plaatst, de weerstanden en condensatoren ook op een ander plek danmoet er toch plaats vrijkomen voor de knipperlichten lijkt me.
[me]Di Boettie heeft helemaal geen verstand van electronica ofzo maar denkt dat dat wel logisch is.[/me]
het gedoe met de knipperlichten is gewoon niet te doen
ook met leds krijg je dan dat ze veel te snel zullen knipperen
 
het gedoe met de knipperlichten is gewoon niet te doen
ook met leds krijg je dan dat ze veel te snel zullen knipperen
Uit een eerder topic valt te lezen dat dit te ondervangen is door er een weerstandje tussen te zetten. Ik ben zelf helaas niet handig genoeg. Maar heb denk ik wel een andere en misschien net zo goeie en mooie oplossing gevonden hiervoor.
 
Uit een eerder topic valt te lezen dat dit te ondervangen is door er een weerstandje tussen te zetten. Ik ben zelf helaas niet handig genoeg. Maar heb denk ik wel een andere en misschien net zo goeie en mooie oplossing gevonden hiervoor.

Pfff zijn jullie er al uit hoe de draadjes aan elkaar geknupt moeten worden! :9
 
zijn er voor de tl1000 ook witte achterlichten verkrijgbaar, en waar, zodat je die in combinatie kan doen met de ledlichtjes, of doen jullie dat gewoon met het originele kapje,

hey di boettie, TL1000s, BSM highpipes!
- SV motorspoiler
- Undertail -> besteld
- Rem-/knipperjoenit

joenit schrijf je eigenlijk als unit, :)
 
Hey,

Ik rij momenteel met een Honda CB 500 (mijn eerste moto),
maar begin een zwak te krijgen voor een TL 1000 S.

Ben vandaag naar een dealer gaan kijken en die had een
rode staan. :9~
Nu was de prijs echter aan de hoge kant voor mij >5000 euro.

Ik zag er echter net eentje te koop staan voor een heel redelijk
bedrag met weinig km. (ong. 9000!)

Nu is mijn vraag: zijn er bepaalde zaken waar ik op moet letten
bij een TL 1000 S van '97? Ik heb er nl. best interesse in.

Dank bij voorbaat.
 
Wat ik hier heb meegekregen is dat je in ieder geval moet opletten of de motor alle modificaties heeft gehad.
- stuurdemper
- brandstofcomputer
- meen ook de airbox.
- en ik vergeet nu vast nog wel wat!!

gebruik voor de zekerheid toch even de zoekfunctie binnen dit forum er staat genoeg op!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan