TL1000-rijders 2

Volgend seizoen nieuwe meeting

  • >>>>>>>>

    Stemmen: 6 18,8%
  • >>>>>>>>

    Stemmen: 26 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zelf Scorpion carbon uitlaten en die geven echt een zware roffel..........helemaal top en van verbranden is geen sprake...........
full
 
Met die Yoshimura heb ik ook geen problemen gehad...
Ik heb er nu even carbon dempers op zitten van Laser Duo-Tech. Ook daar nog geen problemen, maar daar heb ik ook pas 1200km meer gereden... 12 maart ga ik weer naar Laser, dan halen ze de dempers uit elkaar, kijken hoe ze op een zware Twin reageren. Dan krijg ik weer Duo-Tech Titanium eronder. Vind ik gewoon mooier staan, 2 van die grote klankkasten, zien er bruut uit...

Misschien nog iemand interesse dan voor die Yoshimura's??? Ik heb gekeken op de site, ze kosten nieuw 866 Dollar per stuk...
De rechter demper is aan de onderkant wat beschadigd, heeft een keer op de grond gelegen denk ik. Ze zijn verder wel helemaal goed.
Maar ik doe ze pas weg als ik die Lasers gehoord heb. Moet natuurlijk wel leuk geluid uit komen, anders doe ik die Yoshi's er weer op.
Maar als iemand interesse heeft... mail me maar....
 
wat vraag je ervoor dan
Met die Yoshimura heb ik ook geen problemen gehad...
Ik heb er nu even carbon dempers op zitten van Laser Duo-Tech. Ook daar nog geen problemen, maar daar heb ik ook pas 1200km meer gereden... 12 maart ga ik weer naar Laser, dan halen ze de dempers uit elkaar, kijken hoe ze op een zware Twin reageren. Dan krijg ik weer Duo-Tech Titanium eronder. Vind ik gewoon mooier staan, 2 van die grote klankkasten, zien er bruut uit...

Misschien nog iemand interesse dan voor die Yoshimura's??? Ik heb gekeken op de site, ze kosten nieuw 866 Dollar per stuk...
De rechter demper is aan de onderkant wat beschadigd, heeft een keer op de grond gelegen denk ik. Ze zijn verder wel helemaal goed.
Maar ik doe ze pas weg als ik die Lasers gehoord heb. Moet natuurlijk wel leuk geluid uit komen, anders doe ik die Yoshi's er weer op.
Maar als iemand interesse heeft... mail me maar....
 
Ff in het wilde weg een MF-quote over Devil's op een twin:
"...klinken echt als een op hol geslagen varken",waarvan akte.

En doorbranden ??? Ze worden niet half zo gloeiend heet als de orginele dempers en de motor is bovendie lang niet zo bokkig onder in toeren.Ik ga binnenkort een kleiner voortandwiel proberen heeft iemand daar nog wat zinnigs over te melden ???

32501
 
Hij is mooi he! de ex van de sprinkhaan. Vorig jaar hebben we met een paar TLers gereden samen dus weet wat hij kan })
Dit jaar maar weer es zo,n meeting afspreken maar dan met meer TL1000R-ren erbij. Of niet MaYhEm INC. ;) :)
zekers doen kan niet wachten om elkaars TLR helemaal af te :9~ ,voelde me wel een beetje remy bij de laatste TL(S??) meeting ,maar nu lijkt het wel dat er (gelukkig) meer TLR's rond gummen ,btw die carbon uitlaten van vtwin boy die brullen aardig hoor :} .
wou zelf ook carbon uitlaten ,maar werd me afgeraden (REMUS) omdat ze door de hitte cq trilling verbranden /scheuren ,en voor de titanium grand prix gekozen :P
 
zekers doen kan niet wachten om elkaars TLR helemaal af te :9~ ,voelde me wel een beetje remy bij de laatste TL(S??) meeting ,maar nu lijkt het wel dat er (gelukkig) meer TLR's rond gummen ,btw die carbon uitlaten van vtwin boy die brullen aardig hoor :} .
wou zelf ook carbon uitlaten ,maar werd me afgeraden (REMUS) omdat ze door de hitte cq trilling verbranden /scheuren ,en voor de titanium grand prix gekozen :P


piccie!? :}
 
he yellow ,mooie bike hoor ..
mare gaat die taartschep er nog af ,zag vrijdag op de beurs ook nog een tlr van dichtbij en ik wist dat het lelijk was met dat ding ernog op ,maar toen ik het van dichtbij zag was het nog erger dan ik eigenlijk dacht ...eraf met dat ding .
dus pak je zaag en begin maar alvast ;) ,is best wel wat werk hoor om de undertail erop te krijgen ,moest hierendaar de dremel aardig aanspreken ..enne je opbergruimte werd bij mij kleiner..
 
Doe maar geen carbon, iedereen die ik er naar vroeg raadde het me af i.v.m.verbranding. Ik heb ook een lange zoektocht achter de rug voor een paar dempers met een zware roffel. Ik ben uitgekomen op two brothers :9~ :9~ en die overtreffen mijn verwachting.
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/61706

Nou ik heb Titanium dempers ,maar die verbranden ook hoor !! :? ?

Bij de motorzaak zijden ze dat, dat het enige was dat niet verbranden ,WEL DUS :(
 
he yellow ,mooie bike hoor ..
mare gaat die taartschep er nog af ,zag vrijdag op de beurs ook nog een tlr van dichtbij en ik wist dat het lelijk was met dat ding ernog op ,maar toen ik het van dichtbij zag was het nog erger dan ik eigenlijk dacht ...eraf met dat ding .
dus pak je zaag en begin maar alvast ;) ,is best wel wat werk hoor om de undertail erop te krijgen ,moest hierendaar de dremel aardig aanspreken ..enne je opbergruimte werd bij mij kleiner..

Ja klopt!!!
Ik vind het ook geen gezicht zo'n spatbord. Maar ik heb hem nog maar 1 winter lang, dus tijd zat joh. Moet er telkens weer iets aan doen, niet alles tegelijk. Dan is ie klaar en dan................
 
TE KOOP TWEE X BOS OVAL CARBON DEMPERS VOOR TL1000R!!! ZE MOGEN WEG MOETEN NIET DUS IK MERK HET WEL!!
 
die BOS dempers zit wel een klein verhaaltje an vast IVM dat verbranden waar iedereen het over heeft willen mensen het weten wat het verhaal is dan post ik dat morgen wel maar met de dempers van mij die bos dempers is niks mis ikzelf heb een zwarte TL1000R met YOSHIMURA RS3 RVS dempers waren street legal maar vandaag full race van gemaakt heb eenK&N luchtfilter en een POWERCOMMANDER er onder laten zetten en pas ook nog een WP schokker en Spy BAll alarm centen zijn nu weer ff op wat kan ik nog meer doen ?suggesties?
 
he yellow ,mooie bike hoor ..
mare gaat die taartschep er nog af ,zag vrijdag op de beurs ook nog een tlr van dichtbij en ik wist dat het lelijk was met dat ding ernog op ,maar toen ik het van dichtbij zag was het nog erger dan ik eigenlijk dacht ...eraf met dat ding .
dus pak je zaag en begin maar alvast ;) ,is best wel wat werk hoor om de undertail erop te krijgen ,moest hierendaar de dremel aardig aanspreken ..enne je opbergruimte werd bij mij kleiner..
Geld dat ook voor een TLs want ik ga morgen mijn motortje ophalen en wil dus meteen mijn undertail eraan maken en dus ook die rem/knipperjoenit ben wel 2 dagen vrij is dat voldoende tijd??
 
Hierbij dan de fotooooz...
Ze zitten nog wel onder het stof, maar dat moet je dan maar effe wegdenken.

full
 
En sorry van die thundercat op de achtergrond.
Maar ja, ik moet pissen, dus ik dacht, ik zet hem maar daarnaast. Dan pis ik daar wel tegenaan... hoef ik niet ver te lopen. :9
 
En sorry van die thundercat op de achtergrond.
Maar ja, ik moet pissen, dus ik dacht, ik zet hem maar daarnaast. Dan pis ik daar wel tegenaan... hoef ik niet ver te lopen. :9


WHOEHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHA :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

hopen dat die slappe hap dat leest van een pagina terug met z`n kindercat

hahahaha


laterzzz
 
Geld dat ook voor een TLs want ik ga morgen mijn motortje ophalen en wil dus meteen mijn undertail eraan maken en dus ook die rem/knipperjoenit ben wel 2 dagen vrij is dat voldoende tijd??

Hangt van de undertail af en de handigheid van de monteur natuurlijk ;) ik hoefde slechts 2 gaatjes te boren en heb enkel en alleen het overtollige plastic verwijderd met behoud van de bagageruimte,bagagehaakjes kun je zo weg buigen en het restant wegvijlen,ik was met iets meer dan een uurtje klaar.
 
Hangt van de undertail af en de handigheid van de monteur natuurlijk ;) ik hoefde slechts 2 gaatjes te boren en heb enkel en alleen het overtollige plastic verwijderd met behoud van de bagageruimte,bagagehaakjes kun je zo weg buigen en het restant wegvijlen,ik was met iets meer dan een uurtje klaar.
Net in anderhalf uur tijd de rem/knippermodule geïnstalleerd, knipperen doet hij nu wel vrij snel maar dat moet maar wennen.

Undertail is het project voor morgen en als ik dan met een uur of 3 klaar ben ik nog fijn een stukkie rijden. (ben nl. niet superhandig) Undertail is trouwens van Mettise en gekocht via MDI. Goeie service van MDI trouwens: kreeg een carbonlook voor de prijs van een zwarte omdat de zwarte niet meer op voorraad was.

Foto's van het algehele project volgen spoedig.


BTW: ik heb een Dremel look-a-like is dat voldoende voor het verwijderen van het overbodige plastic??
 
Hangt van de undertail af en de handigheid van de monteur natuurlijk ;)

mag wel zeggen dat ik best wel handig ben 8-) ,maar hangt inderdaad van de soort undertail af of je een gedeelte van je baggageruimte moet weg "dremelen" ,zal van de week eens wat foto's posten hoe dat in zn werking ging om zon undertail te plaatsten ...enne met een replica dremel moet het ook lukken hoor .
btw het sneller knipperen van je nieuwe joenit ligt aan het wattage verschil van je knippers ! ,zie eerdere opmerkingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan