TL1000R bj 2000 ruilen tegen jouw?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de complimenten!

Ik wil niet ruilen tegen de gsx-r750w en ook niet tegen de xjr1300.
Wel bedankt voor jullie reactie!
 
Mooie motor!

Even een tip qua ruil: Misschien is het handig dat je aangeeft wat voor ruil je in gedachten hebt (soort motor, of qua waarde/bouwjaar o.i.d.?). Anders krijg je straks veel reacties van mensen die willen ruilen die bij voorbaat kansloos zijn.

En wil je bijvoorbeeld ook ruilen waarbij je geld toe krijgt (dus waarschijnlijk achteruit in bouwjaar)? Of liever gelijke waarde?

Succes met de ruil!
 
Dankjewel Bart.
Je hebt wel een beetje gelijk. Ik weet eigenlijks niet precies wat ik wil. Het zal wel iets moeten zijn wat ongeveer in de zelfde waarde ligt ( mag iets meer zijn ) maar niet veel goedkoper.
trefwoorden: Superbike, sport-tour, cruiser.
 
:X

Aprilia Mille's van hetzelfde bouwjaar gaan voor €1000 minder :') denk dat je de waarde een beetje erg hoog inschat
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je idd ook een Aprilia Mille's en geen Suzuki TL1000R van dit bouwjaar, staat, opties en kilometers.

Geen appels met peren gaan vergelijken pretpiloot.
 
:X

Aprilia Mille's van hetzelfde bouwjaar gaan voor €1000 minder :') denk dat je de waarde een beetje erg hoog inschat

Een TLS gaat voor dezelfde prijs weg als een Mille van hetzelfde jaar.
Als de motor verder gewoon in orde is, is het een hele nette prijs. :)
 
Dat is voor een TLR in deze staat een hele mooie scherpe prijs!
Mooie motor :Y suc6 met de verkoop.
 
VD Wielen,
Ik ben wel benieuwd naar je Honda Fireblade 929rr. Kan je er iets meer over vertellen? Zoals bouwjaar, staat, kleurstelling, kilometers, opties of beter zelfs, een paar foto's.

Mvg,
Michael
 
Rick 1988,
Bedankt voor je aanbod. Ik vind de Kawasaki zzr 1100 een mooie motor. De leeftijd staat mij alleen tegen. Ik wil er in bouwjaar niet zoveel op terug gaan.

Toch bedankt voor je genomen moeite!

Mvg,
Michael
 
VD Wielen,
Ik ben wel benieuwd naar je Honda Fireblade 929rr. Kan je er iets meer over vertellen? Zoals bouwjaar, staat, kleurstelling, kilometers, opties of beter zelfs, een paar foto's.

Mvg,
Michael

Hoi Michael,

Mooie motor maar na wat te lezen te hebben op het internet krijg ik iets te veel respect voor een TLR. Big balls bike!!
Ik zeg het niet graag maar die van mij kunnen wel wat te klein zijn :Y
Ik hou het eerst nog maar even bij de Fireblade, die is me nog steeds mans genoeg maar lijkt me een stuk toleranter dan de TLR.

Succes!
 
wil hem eventueel wel ruilen met mijn GSXR 750 van 2000 beetje zelfde kleurtje als jouwes :)
Laat maar weten als je interesse heb pm dan even je mail adres dan stuur ik je wat fotos...
 
YFZ1000R uit '97 met 25.000 km een optie? Geheel in orginele staat welliswaar, maar een kanon op twee wielen, eventueel met bijleggen van mijn kant?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan