TL1000R bj 2000 ruilen tegen jouw?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De TLR is idd een monster machine..... Gisteren nog even een stukje aan het touren geweest en met een grijns op mijn gezicht weer afgestapt. Het vermogen wat al loskomt bij 3000 toeren is kort gezegd bruut te noemen. Heb helaas 2jaar geleden een Kawasaki zx12r gehad. Hierdoor heb ik het ietswat verpest voor mezelf. Het koppel van die machine is met geen andere motor ( van dat bouwjaar ) te vergelijken. (Het brandstofverbruik trouwens ook niet!!)
Maargoed, de tlr MAG weg, het is niet zo dat hij weg moet.
Misschien kom ik iets leuks tegen hier.
Bedankt voor de leuke reactie's heren!
 
Mooie fiets man, perfecte kleur ook.
Heb dit zitten overwegen, uiteindelijk gekozen voor een 954, als deze er eerder had gestaan had ik meer getwijfeld.

Succes met je verkoop!
 
Dankjewel Thijs. Tja als je alles van te voren weet....Maar de 954 is ook mooi speelgoed!
 
Geen intresse in een bandit 1200n uit 96 met 47000 op de teller en veel opties zols nieuw comfort zadel carbon spatborden superbikestuur enz ;)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het aanbod Dennis. De Bandit is niet echt een motor voor mij.

gr, Michael
 
Goedemorgen Michael,

Martin zijn aanbod staat nog steeds!

Groeten John..
 
de tl gaat heel goed die van mijn broer heb ik al een paar keer gereden en heeft inderdaad wel wat kracht onderin power wheelie no problem 4a5000 toeren en staat direkt op een wiel en die heeft er 60000km opstaan ik zou zeggen houden die bike
 
Motor is niet meer te koop/ruil. Advertentie mag gesloten worden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan