• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Toch maar aangemeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter Thun
  • Startdatum Startdatum

Thun

Banned User
Lid geworden
27 aug 2003
Waarderingsscore
0
Eindelijk heb ik me dan toch aangemeld *D
Ik rij al enkele maanden met een MF sticker rond, aangezien de vorige eigenaar van mijn motor deze had laten zitten (dacht al, wat zit er nou weer op m'n nummerbord :? )
Af en toe keek ik wel eens op het forum maar maakte er nooit werk van, tot ik er achter kwam dat ik Gespot ben door Jessy en Eric_81

Op dinsdag 26 augustus 2003 22:31 schreef Eric_81 het volgende:
Vanavond m'n eerste MF'er gespot! Een rood/witte Thundercat, op de provinciale weg in Hoorn, richting 't runshopping centrum. Omstreeks 19:00. Bestuurder had een zwart/wit/zilveren Shark helm. (Precies dezelfde als de mijne..)

Wie o wie was 't?

Op dinsdag 26 augustus 2003 22:46 schreef Jessy het volgende:die hebik ook al 2x gepost/gespot, maar die reageerd niet ;(

Nou dat ben ik dus.

Rood/witte Thundercat van een ex MF'er (gekocht bij Safe A'dam :r )
Ben 21, heb m'n rijbewijs nu vanaf begin mei. studeer aan de UVA en werk bij de grootste kruidenier van Nederland.

Hopelijk wordt het mij vergeven dat ik maanden illegaal met een MF-sticker rond heb gereden ;)

44.gif
enn ik zie je vast nog wel een keertje tijdens een rondje N-H :)

Nou.... We zullen het voor deze ene keer door de vingers zien... ;)

Welkom hier. *D

Op woensdag 27 augustus 2003 13:24 schreef Thunderer het volgende:
Hopelijk wordt het mij vergeven dat ik maanden illegaal met een MF-sticker rond heb gereden ;)
Ik rij al bijna 2 jaar illegaal zonder MF sticker. :+
Welkom.

Zozo, krijg je tegenwoordig zomaar een motor bij je MF sticker ;)
In ieder geval welkom en veel plezier met je cat

Welkom.. :)

Kijk het wordt steeds mooier op de weg, met al die ThunderCats..

welkom dan maar...
ennuh denk dat ik je nog wel vaak ga spotten ;)

er was toch ook laatst iemand op forum die vertelde dat ie z'n stickertje derop had laten zitten, of ben ik nou gek :?

Laatst bewerkt:
Hey Welkom!

Ik moet zeggen je reed wel rustig hoor! Ik reed iets voor je in een ultra trage opel zafira 2.0 en ik bleef je met gemak voor... :) Maar welkom hier in ieder geval.

BTW, we zijn nog collega's ook zie ik! Werk je in een AH winkel? Ik werk bij DC Zaandam (parttime uiteraard) en studeer nog een beetje aan de VU... En ga ook nog eens dezelfde motor kopen waarschijnlijk. Begin volgend jaar als alles meezit. :]

Groeten,

Eric

Dat is nog eens een goede manier op hier te komen!
Welkom op MF *D

ey wacht is ff, alles komt me wel erg bekend voor: 2.05m lang, studeren aan de UvA en nog werken bij de Appie ook..

Vincent???

dude ben jij 't? If so, mail me ff man, of kom langs ofzo! Tijd geleden hey... Mailadres staat in m'n pofiel!

Eric
(de Eric inderdaad)

ey wacht is ff, alles komt me wel erg bekend voor: 2.05m lang, studeren aan de UvA en nog werken bij de Appie ook..

Vincent???

dude ben jij 't? If so, mail me ff man, of kom langs ofzo! Tijd geleden hey... Mailadres staat in m'n pofiel!

Eric
(de Eric inderdaad)

studeren aan de uva wel... vincent ook...

kom alleen wat centimeters te kort (een stuk of 40 :X )

goed... leuk :X
welkom op MF iig. wat studeer je?

Terug
Bovenaan Onderaan