Eindelijk heb ik me dan toch aangemeld
Ik rij al enkele maanden met een MF sticker rond, aangezien de vorige eigenaar van mijn motor deze had laten zitten (dacht al, wat zit er nou weer op m'n nummerbord
)
Af en toe keek ik wel eens op het forum maar maakte er nooit werk van, tot ik er achter kwam dat ik Gespot ben door Jessy en Eric_81
Nou dat ben ik dus.
Rood/witte Thundercat van een ex MF'er (gekocht bij Safe A'dam
)
Ben 21, heb m'n rijbewijs nu vanaf begin mei. studeer aan de UVA en werk bij de grootste kruidenier van Nederland.
Hopelijk wordt het mij vergeven dat ik maanden illegaal met een MF-sticker rond heb gereden
Ik rij al enkele maanden met een MF sticker rond, aangezien de vorige eigenaar van mijn motor deze had laten zitten (dacht al, wat zit er nou weer op m'n nummerbord
)Af en toe keek ik wel eens op het forum maar maakte er nooit werk van, tot ik er achter kwam dat ik Gespot ben door Jessy en Eric_81
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:31 schreef Eric_81 het volgende:
Vanavond m'n eerste MF'er gespot! Een rood/witte Thundercat, op de provinciale weg in Hoorn, richting 't runshopping centrum. Omstreeks 19:00. Bestuurder had een zwart/wit/zilveren Shark helm. (Precies dezelfde als de mijne..)
Wie o wie was 't?
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:46 schreef Jessy het volgende:die hebik ook al 2x gepost/gespot, maar die reageerd niet![]()
Nou dat ben ik dus.
Rood/witte Thundercat van een ex MF'er (gekocht bij Safe A'dam
)Ben 21, heb m'n rijbewijs nu vanaf begin mei. studeer aan de UVA en werk bij de grootste kruidenier van Nederland.
Hopelijk wordt het mij vergeven dat ik maanden illegaal met een MF-sticker rond heb gereden

![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)

)