Todavia

Todavia

Rookie
25 apr 2006
27
0
Roelofarendsveen
Beste heren en damens,

Stel je voor dat ik na 18 jaar motorrijbewijs en 5 dagen motorrijervaring op een hoop schroot de kans krijg weer motor te rijden. Een heerlijk vooruitzicht. Ik ben vijftien jaar lang alleen maar een trage diesel gewend. Nu ben ik (bijna) 40 en tijd voor een nieuwe wending. Eerst wel even mijn auto verkopen of kan ik die ook bij een motorzaak inruilen voor een motor?. Wie weet dat?
Na uren internetten o.a. op dit forum heb ik mijn keuze voor een motor gemaakt: een XJ900S Diversion. Uitstekende fiets, aldus de vele critici mij op deze site doen geloven. Ik wil een paar daagjes per week woon-werk doen en af en toe een toertje maken. Bovendien wil ik geen ketting. Leek mij dus geen slechte keuze.
Ik zag wel wat opmerkingen over het coaten van de tank en slechte achtervering (ga er vanuit dat ik die fiets tot het uiterste belast met een set koffers en mijn vrouw). Ik neem aan dat dat zaken zijn waar ik vooral op moet letten bij aanschaf en wellicht bij aanschaf al iets aan moet laten doen om narigheid te voorkomen.

Anyway, Ik heb er zin in...! :Y
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan