toerrit voor sportieve rijders 12-9-04

Interesse?

  • Ik ga mee! mits in het midden van het land

    Stemmen: 8 18,2%
  • Ik ga mee! mits in het noorden van het land

    Stemmen: 3 6,8%
  • Ik ga mee! mits in het zuiden van het land

    Stemmen: 2 4,5%
  • Ik ga mee! maakt me in principe niet uit waar

    Stemmen: 9 20,5%
  • Ik ga misschien mee

    Stemmen: 3 6,8%
  • Ik ga niet mee

    Stemmen: 3 6,8%
  • Lazer op!

    Stemmen: 16 36,4%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
jaja nou :} :} :} Cleef hoor!

[me]dannon heeft een gekke bui en gaat zelfs zover dat hij een aanmaakblokje meeneemt voor bij de lucifers.
[/me]




:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} voor Dannon!
 
Met dit tempo eindigen we bij de mac ( ugh ) , nou vooruit , dan neem ik wel een pakkie worst mee ( state of mind maar vooruit ) , in ieder geval vuur ( om warm te blijven , bier voor de dorst en vette worst voor de trek , iemand anders nog iets ?
 
Je ben één middagje weg en iederen gaat kompleet uit de bol.

Zie dat we al aardig wat weinig op de BBQ te gooien hebben er wordt slechts gepraat over lucifers en een aanmaakblokje en wat bier, pfffffffffffffff.

Kom op nou als jullie echt een herfst/winter BBQ willen organiseren zal je toch echt met iets beters moeten komen :+
 
Je ben één middagje weg en iederen gaat kompleet uit de bol.

Zie dat we al aardig wat weinig op de BBQ te gooien hebben er wordt slechts gepraat over lucifers en een aanmaakblokje en wat bier, pfffffffffffffff.

Kom op nou als jullie echt een herfst/winter BBQ willen organiseren zal je toch echt met iets beters moeten komen :+

[me]Cleef stelt voor om toch ook maar een FÖHN mee te nemen, voor als de bbq dienst weigert[/me](vlees lang schroeien)en natuurlijk voor Dannon :X





:+
 
Laatst bewerkt:
Berthebike denkt dat dannon je zeer dankbaar zal zijn ,want zijn karbonaatjes smaken rauw niet zo lekker , heeft hij weer wat te kluiven !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan