toerritjes Zoetermeer

He die heb ik nog niet zien rijden :(
Woon zelf ook in palenstijn :P ..
Heb je er wel een mf sticker op ?

Nee, sorry! Heb nog geen sticker.

Woon er al een tijdje, maar ben meestal aan het toeren in Limburg, Duitsland of de veluwe. Kende de bocht bij safe ook eigenlijk nog niet.

Ja, ik weet het. ;)
Ik schaam me diep.

Heb ook nog geen gele Fazer 1000 zien rijden. :P
 
Fer en Lady worden gevraagd een helder vizier te monteren!
Hoe meer zielen hoe meer vreugde... ik wil ook wel eens op Fer wachten O-)
:+ is goe mn jong :P

Oja, volgende keer niet zo hard voor mn huis langs scheuren en ff terugzwaaien svp ;) (vrijdagmiddag rond 18:00-en )
 
:+ is goe mn jong :P

Oja, volgende keer niet zo hard voor mn huis langs scheuren en ff terugzwaaien svp ;) (vrijdagmiddag rond 18:00-en )

Het is het een of het ander... Of hard rijden of zwaaien, tegelijk is veel te veel gevraagd voor mij ;)

Dus dan is de keus makkelijk... :X ... :]
 
Laatst bewerkt:
Schop!
Ik heb vandaag nieuwe bandjes gehaald. Dussuh, wordt er zondag nog wat gereden of zo? :? Mits het weer het toe laat natuurlijk! :)
 
Schop!
Ik heb vandaag nieuwe bandjes gehaald. Dussuh, wordt er zondag nog wat gereden of zo? :? Mits het weer het toe laat natuurlijk! :)

Hoi Tarwetijger :} :} ,

Ik ga zondag met stefan (stefanorossi) toeren richting brabant :] . Misschien dat je wel zin heb om met ons mee te gaan. De lengte van de rit zal tussen de 250 en 300 km zijn. Hierdoor wil ik rond 11.00 vertrekken om zo weer rond een uur of 17.00 terug te zijn bij het startpunt. Vrijdagavond maak ik de route bekend die ik wil gaan rijden. Als je besluit mee te gaan kan je het gewoon op deze topic melden.

groetjes William :+
full
 
Ik heb vanavond de Ijseldijk weer even rond gereden. :]
Het is volgens mijn teller: 66 Km.
Volgens www.map24.nl: 70.70 Km.

* Dutchie... wat zecht de GPS?

En dan hier de tijd 1:08
(incl. bij Rivium de bandjes weer op spanning gezet a 10 minuten)
Dus de 45 Minuten waar ik het eerder over had is een uitdaging :P

Hier het rondje digitaal:
full


Schop!
Ik heb vandaag nieuwe bandjes gehaald. :)
Nieuwe banden... altijd lekker!!! Maar wel opgelet de eerste paar 100 Km!


Ik ga zondag met stefan (stefanorossi) toeren richting brabant :]
Zondag ben in op de veluwe... helaas zonder 2-wieler, maar wandelen op 2-benen :?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zondag met stefan (stefanorossi) toeren richting brabant :] . Misschien dat je wel zin heb om met ons mee te gaan. De lengte van de rit zal tussen de 250 en 300 km zijn.
Wow, 300 km is wel heul veul! Daar moet ik ff over nadenken...
Ik heb vanavond de Ijseldijk weer even rond gereden. :]
En dan hier de tijd 1:08
(incl. bij Rivium de bandjes weer op spanning gezet a 10 minuten)
Dus de 45 Minuten waar ik het eerder over had is een uitdaging :P
Tjonge jonge dat rijd maar een beetje rond te scheuren, zonder mij in te lichten?
Ik heb toch gezegd dat ik de volgende keer écht mijn eigen portomonnee mee zou nemen.
:P
 
Tjonge jonge dat rijd maar een beetje rond te scheuren, zonder mij in te lichten?
Ik heb toch gezegd dat ik de volgende keer écht mijn eigen portomonnee mee zou nemen.
:P

Oeps... Sorry! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt op de planning had om dit rondje vanavond te rijden. Moest er weer ff Olie (400 ml) bij gooien en toen natuurlijk ff rijden.
Op dat moment was het nog maar 19:45 en had mij pak al an. Dus toen ff met de vrouw het rondje blearen :]

Maar ik zie dat je je Email vrijgegeven hebt dus zal je een Email sturen als ik iets van plan ben *D
 
Oeps... Sorry! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt op de planning had om dit rondje vanavond te rijden. Moest er weer ff Olie (400 ml) bij gooien en toen natuurlijk ff rijden.
't Is al goed, maarre, verbruikt jouw bie-em-dobbel-joe olie? :? Zo'n nieuwe fiets?!
Maar ik zie dat je je Email vrijgegeven hebt dus zal je een Email sturen als ik iets van plan ben *D
Tof!
 
't Is al goed, maarre, verbruikt jouw bie-em-dobbel-joe olie? :? Zo'n nieuwe fiets?!
Ik weet niet of het verschil oud/nieuw van toepassing is. mijn K1200RS is van december 1999. Heb er nu ~4500km mee gereden er ging ~400ml in dus dat is ~100ml olie op 1000Km.

Een collega van me heeft de zelde bike ("MadCow" op dit forum) en die verbruik ook olie dus ik zie geen probleem. Bij mijn bie-em-dobbel-joe dealer werd er ook niet raar gereageerd toe ik vanmiddag olie kwam halen dus ga er eigenlijk van uit dat het normaal is.
Ja ja ja... ik weet het. Aanames zijn dodelijk!

Mischien ook wel leuk om te vermelden is dat mijn VFR750F van '93 geen druppel verbruikte. Dus waarschijnlijk is het bie-em-dobbel-joe eigen?
Of de Jappen gebruiken betere pakkingen :?

Is er een Willem Wever in de zaal die hier een gesloten verklaring voor heeft?
 
Hoi hoi iedereen! Is er nog een relaxed ritje op touw gezet in de regio zoetermeer? weet ik tenminste of ik aankomende zondag vrij moet houden! greetz!
 
gaat er nog iemand spelen bij de gamma vanavond?

Vandaag al lekker een stukkie gereden en heb wel ff zin om te gummen :)
 
gaat er nog iemand spelen bij de gamma vanavond?

Vandaag al lekker een stukkie gereden en heb wel ff zin om te gummen :)
Ik heb gister (25Apr) nogmaals de ijseldijk genomen :9 met de buurman.
Maar na 3x in 2 weken ken je hem wel, Tijd voor de volgende dijk. 8-)

Sorry TarweTijger, Heb ik je weer niet mee gevraagd. Tja zo sta je met je buurman te lullen en zo zeg je tegen elkaar, Laten we nog ff een ridje maken.
Buurman heeft net zijn 1e bike, dus het ging rustig aan en kon heerlijk van de ondergaande zon / uitzicht genieten

Maar de volgende keer... O-) Ik doe geen beloftes meer, dat moge duidelijk zijn :X

Fer, Heb jij een vaste (altijd relatief) Gamma avond in de week?

"DeDAS"
 
Hmm, ziet er goed uit buiten 8-)
Zijn er nog mensen die zin hebben om effe naar de Gamma Bocht te komen ;)
Of even afspreken bij de Silver Dome vanavond?
De afspraak van een paar weken terug was een succes, dussss....
*D

Gloeiende.... Laat maar weer. Ik kan zelf vanavond niet eens.
Even mis communicatie thuis :r
 
Laatst bewerkt:
Nou Tarwetijger je bent niet de enige die hem heeft gemist. Ik ben vanavond nog naar het Silverdome geweest, was er 20.20 uur, niemand te bekennen :( . Vervolgens naar de gamma in industiewijk lansinghage gereden ook niemand te bekennen :( . Ik had er wel een beetje de p :X er in.

Dus een voorstel om voortaan een vaste avond bij het Silverdome af te spreken. Is veel handiger dan steeds weer een andere avond op een andere plaats. Zou hou je ook de kans op elkaar misrijden het kleinst 8-) .

groeten William :+
full
 
Nou Tarwetijger je bent niet de enige die hem heeft gemist. Ik ben vanavond nog naar het Silverdome geweest, was er 20.20 uur, niemand te bekennen :( . Vervolgens naar de gamma in industiewijk lansinghage gereden ook niemand te bekennen :( . Ik had er wel een beetje de p :X er in.

Dus een voorstel om voortaan een vaste avond bij het Silverdome af te spreken. Is veel handiger dan steeds weer een andere avond op een andere plaats. Zou hou je ook de kans op elkaar misrijden het kleinst 8-) .

groeten William :+ (Afbeelding)
we waren er wel hoor, ik op de trapfiets, maar toch :P
 
Nou Tarwetijger je bent niet de enige die hem heeft gemist. Ik ben vanavond nog naar het Silverdome geweest, was er 20.20 uur, niemand te bekennen :( . Vervolgens naar de gamma in industiewijk lansinghage gereden ook niemand te bekennen :( . Ik had er wel een beetje de p :X er in.

Dus een voorstel om voortaan een vaste avond bij het Silverdome af te spreken. Is veel handiger dan steeds weer een andere avond op een andere plaats. Zou hou je ook de kans op elkaar misrijden het kleinst 8-) .

groeten William :+ (Afbeelding)
lijkt me sterk, ben NET terug van de gamma bocht om vervolgens via silverdome weer terug naar huis te rijden.
Kan zijn dat we net ee nrondje industriterein aan het doen waren om de bandjes warm te maken.

er waren 3 motoren (later 4) en 2 fietserinnen)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan