Toertochie v/h Noorden deel II (herkansing)

Welke datum voor de herkansing?

  • Zondag 26 juni

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag 26 juni

    Stemmen: 10 50,0%
  • Zondag 26 juni

    Stemmen: 7 35,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

Inbox4me

MF veteraan
24 sep 2002
3.141
1
Omgeving Heerenveen
De datum is bekend

De datum is bekend, het wordt de 26e juni. Reden: op die datum kunnen de meeste personen meerijden. Persoonlijk maakt de datum Chielmi en mij niks uit, dus dat zou de poll +- gelijk trekken :)

---------------------------------------------------------------

De toertocht van het Noorden wordt vanwege grootse belangstelling herhaald. De vorige poging hebben we door de erg slechte weersvoorspellingen af moeten lasten helaas '( Voor de vorige (wel succesvolle) editie zie hier

Bouke, Chielmi en ik hebben een route uitgezet die over mooie bochtige dijkjes gaat, slingerende wegen en door leuke plaatsjes waar je lekker even bij kunt komen op een terrasje. Zo goed als géén snelwegkilometers en een deel van de Elfstedenroute. Kortom: hopelijk voor ieder wat wils.

Ook wordt er bij Pikesil (dijkje) gefotografeerd door Chielmi.


Riders info

Startpunt/eindpunt: MacDonalds Heerenveen
Tijdstip en datum: 26 juni, 13:00 verzamelen, 13:30 vertrek

Route in vogelvlucht: Heerenveen - Gorredijk - Aldeboarn (tankmogelijkheid) - Akkrum - Jirnsum - Sneek - IJlst - Pykesill (foto) - Blauwhuis - Tjerkwert - Workum (terrasje/reigerpauze1) - Gaast - Makkum - Witmarssum - Burgwerd - Sneek - Joure - Heerenveen. Totaal ongeveer 150 a 160 km

Overige

- Probeer met een volle tank bij de Mac te komen, mocht dit niet lukken er is na een km of 30 een korte tankstop ingelast
- Rij in baksteenformatie, dus om en om en hou voldoende afstand op je voorganger
- RIJ JE EIGEN SNELHEID!! Er zitten verraderlijke bochten in de route hier en daar, dus laat je niet opjagen. Gaat het te hard, geen nood: na elk dijkje wordt er gewacht en op de rechte stukken wordt er ook langzaam gereden tot de groep weer bij elkaar is
- Kijk voor jezelf, en rij dus niet zonder meer aan achter diegene die voor je rijdt
- Rijders die nog niet zo veel ervaring hebben met groeprijden het liefst vooraan in de groep, daar is het het meest overzichtelijk en rij je het relaxt. Achterin is het aanpezen om bij te blijven door het harmonica-effect

Vragen, suggesties of opmerkingen zijn uiteraard van harte welkom :)

1 Plaspauze


Deelnemers

- Inbox4me
- Chielmi
- bouke
- tomaaz
- DaMoon
- Trazer
- Peetie
- DaMaster
- Brêge
- SummerSolstice
- HaveBlue
- vroembert (onder voorbehoud ivm toestemming van de 'baas' ;) )
- ace4race
- Edje666
- Banditowner
- cawa
- mazzel (misschien)
- HaveBlue (misschien)

:)
 
Laatst bewerkt:
[me]chielmi stemt net zadag 18-6, maar bedoelt eigenlijk zodag 19-6
[/me]


3 pullen bier doen toch wat met je... Denk ik :?
 
Ik heb op zondag gestemd! Ik ben er bij, onder voorbehoud...

Voorlopig staat er voor mij nog een ALV van de ZZRclub, maar waarschijnlijk gaat die verplaatst worden i.v.m. de lage opkomst, waarschijnlijk omdat het komende zondag vaderdag is.
 
Kennelijk ben jij iemand die voor z'n lol in de stromende regen gaat rijden? Ik heb geen problemen met in de regen rijden, maar om't nou voor de lol te doen (as said before) :W
 
Ik ga wel mee rijden. Vond het al jammer dat het afgelopen weekend niet doorging.
 
ik ben dr niet bij.....(dit weekend dan, 26 juni kan ik wel)
 
De poll loopt nog wel ff*, kan alle kanten op :)

* ws tot morgenavond/donderdagochtend, anders wordt het wel erg laat indien
het a.s. zondag wordt
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me wel leuk om mee te rijden maar dan wel op 26 juni..

(vrouwtje zit in weekenddiensten, dus beperkte mogelijkheden)

Indien 26 juni dan ben ik van de partij!!
 
Kennelijk ben jij iemand die voor z'n lol in de stromende regen gaat rijden? Ik heb geen problemen met in de regen rijden, maar om't nou voor de lol te doen (as said before) :W

uh ik ben zo'n ik ga voor me lol in de regen jagen ben er niet vies van om boven de 200 te rijden dan. maar dat ff ter zijde


ik ben onder voorbehoud er bij, mits ik niet op het laatste moment mijn bevestiging voor italie krijg
 
Ik ben er wel bij als het de 26e is, de 19e heb ik nog een hangover van fieldsofrock, die de 18e plaatsvind *O*
Gaan er toevallig nog meer van het noorden naar fields? of zijn het van plan?
 
Helaas moet ik me afmelden voor komende zondag!
Een andere activiteit heeft voorrang dit keer...

Zondag 26 juni vind ik een prima alternatief *O*
 
Helaas moet ik me afmelden voor komende zondag!
Een andere activiteit heeft voorrang dit keer...

Zondag 26 juni vind ik een prima alternatief *O*
FF pol afwachten ;)


Ik ben er wel bij als het de 26e is, de 19e heb ik nog een hangover van fieldsofrock, die de 18e plaatsvind *O*
Gaan er toevallig nog meer van het noorden naar fields? of zijn het van plan?
Ben je nou bikkel of niet? *D ;)
 
Ik heb ook wel zin. Mijn voorkeur gaat naar 19 juni (heb gestemd). Staat genoteerd. Moet noeg even kijken waar het verzamelpunt is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan