Tommy D: ZR 7

Tommy D

Die harde MF'er
1 sep 2007
634
124
Assendelft
Nou bij deze stel ik me dan ook ff voor, na al een eeuwigheid meelezen. :)
Sinds een maandje ongeveer in bezit van een blauwe ZR 7 uit 2001. En regelmatig zinloos aan het rondrijden, het is mn eerste motor dus alles is nog ff wennen. Mijn huis woont dus in Assendelft, volgens mij net 100 meter van Pendragon vandaan. Als werk ben ik koerier, alleen wel met de auto (motor vind baas geen goed idee ivm pallets enzo.. :P) en rij ik heel het land door.. Laatste tijd wel voornamelijk Amsterdam. Kom ook regelmatig MF-ers tegen, maar ik iedereen die ik spot daar ook mee lastig ga vallen kom ik niet meer aan werken toe ;)
Zal zo nog ff snel een fotootje regelen, maar hij ziet er toch nog standaard uit. Enige tot nu toe is dat ik een LED achterlicht heb besteld, met knippers er in. En het word tijd voor nieuwe bandjes, maar ok, dat komt wel.. Nu ff niet genoeg geld voor..
Verder heb ik nu ff niets zinnigs te melden.. dus.. Doei :W

edit: plaatjes :)
Kawasaki_028.jpg

DSC00362%7E0.JPG

DSC00375.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hey Tommy graag wat foto's van je motor altijd leuk iemand anders zij pracht en praal te zien ennu:
c34cbb66a71d41b3e651ba2fc0b3d55c
 
Thanks, en ja foto's heb er net even wat gemaakt, alleen nog even uploaden he. Btw.. Glimmende kant, doffe kant.. hehe ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan