martijn76
Die hard MF'er
Even een opsteker voor de klantenservice van Tomtom.
Mijn Rider 450 van mei 2017 heeft een condensplek in het scherm, dit terwijl ik nauwelijks in de regen gereden heb met dat ding.
Telefonisch niet te doen, per mail na een dag of 4 antwoord;
"oh wat vervelend, dit is bekend probleem en een gratis reparatie, stuur maar op."
Ok, niet geweldig bereikbaar, maar de juiste oplossing, dacht ik.
Maar, nu dan toch even een rekening willen neerleggen van €109 om het te fixen.. Of, een 'mooie' korting op een 500.
Lekker bezig Tomtom.
Mijn Rider 450 van mei 2017 heeft een condensplek in het scherm, dit terwijl ik nauwelijks in de regen gereden heb met dat ding.
Telefonisch niet te doen, per mail na een dag of 4 antwoord;
"oh wat vervelend, dit is bekend probleem en een gratis reparatie, stuur maar op."
Ok, niet geweldig bereikbaar, maar de juiste oplossing, dacht ik.
Maar, nu dan toch even een rekening willen neerleggen van €109 om het te fixen.. Of, een 'mooie' korting op een 500.
Lekker bezig Tomtom.