• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Tomtom rider bevestigen op een r6 2003

User[123]

MF veteraan
Lid geworden
12 jul 2011
Waarderingsscore
212
Beste reizigers en toerders,

Hoe is het mogelijk om een goede manier een tomtom rider te bevestigen op een r6 zonder je stuuruitslag ed te belemmeren?
Ik had al op verschillende online shops een ram mount gevonden die volgens mij ipv de kroomplaatmoer/schroef komt (zeg het me als ik het fout heb). Nu vind ik die bevestigingen best wel aan de prijs ,50 euro gemiddeld, en heb ik een "rechte spiegelsteun" gevonden: http://www.bmwmotorenshop.nl/ram-b-252-rechte-spiegelsteun

Ik zie dat die rechte spiegelsteun met een bout in je kroonplaat gedraaid zou moeten worden maar bij mij zit daar geen Schroefdraad.

Iemand dus tips of oplossingen voor mij? Links naar webshops zijn welkom, maar ook goede doe het zelf oplossingen!

Bedankt! *O*

Edit: nu zie ik met hoe een ram mount 342 werk met de rubber plug die uitzet. Prijs is laag 15tot 20 euro en lijkt mij een goede oplossing...

Laatst bewerkt:
Kijk dan maar naar deze.

SW-Motech RAM Kogelklem

Dode link

Deze zijn een stuk steviger als de orginele ram. Kost 30 Euro maar dan heb je ook wat ipv van zo'n rubber ding.

Laatst bewerkt:
mooiste is een klem in je balhoofd. en daarop verder monteren. De mannen van gpsshop hebben daar het 1 en ander voor te koop.

gewoon ff langs de winkel gaan en dan kunnen ze je ter plekke helpen met een oplossing:
WayPoint

Terug
Bovenaan Onderaan