TomTom Rider terug naar gemaakte route

thomas640

MF'er
Donateur
23 mrt 2022
58
51
Is er een manier om weer terug te keren op een voorgeprogrammeerde route? Daarmee bedoel ik zo'n kronkelroute die je van te voren samenstelt. Ik heb nu meegemaakt dat wanneer ik per ongeluk van de route afweek, de TomTom me niet meer terugleidde naar de route.

Edit @ 23:53: Ik zie nu dat je bij huidige track -> rijd naar track kunt kiezen. Morgen eens uitproberen (mocht ik weer een afslag missen).
 
Laatst bewerkt:
De mijne leidt me wel terug.
Desnoods laad je de route opnieuw en laat je vervolgens de route beginnen waar je m weer oppikt
 
Is er een manier om weer terug te keren op een voorgeprogrammeerde route? Daarmee bedoel ik zo'n kronkelroute die je van te voren samenstelt. Ik heb nu meegemaakt dat wanneer ik per ongeluk van de route afweek, de TomTom me niet meer terugleidde naar de route.

Edit @ 23:53: Ik zie nu dat je bij huidige track -> rijd naar track kunt kiezen. Morgen eens uitproberen (mocht ik weer een afslag missen).
Veel tussenpunten in je route opnemen, dan gaat die zo snel mogelijk naar het volgende tussenpunt.
 
Je zou de track (de route die je dan rijdt) opnieuw kunnen opstarten via het hoofdmenu van je TomTom Rider. Dan geeft de Rider je twee keuzes 1: starten bij beginpunt of 2: starten bij dichtstbijzijnde punt. Kies dan de laatste en voilà.

Wel even opletten dat je niet direct op de terugweg naar huis gebracht wordt mocht je track bv op een lus-vorm of 8-vorm lijken.

Zou dat een oplossing kunnen zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan