Topkoffer zoekt Yamaha TDM 850 3VD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juudje39

MF'er
26 jul 2015
177
9
Helmond
Lijdzaam toezien hoe het stof zich meester maakt van deze koffer wil ik niet :N .
Dus hierbij wordt een nieuw maatje gezocht,dat deze koffer nog een mooie tijd en spannende ritten mee wil laten maken :] .
Oké,nieuw is hij (of zij) niet meer,maar dat geldt voor de mooie TDM ook niet.
De koffer heeft dus gebruikssporen,is groot genoeg voor twee helmen (zoals op de foto te zien is),heeft één sleutel en een stevig metalen rek met alle bevestigingsbouten.
Oja,de helmen horen niet bij de koop.
Wie o wie gunt deze koffer nog een leuke,nuttige tijd ?

full
 
Wat zou je er voor willen hebben of lees ik daar vakkundig overheen? :)

Zeker interesse
Misschien dat je vakkundig leest, maar ik heb er inderdaad geen prijs bij gezet :) .
Ik ben heel benieuwd hoe hoog je interesse is, dusssss .....
 
Ga er vanuit dat jij wel een idee hebt wat een 2e leven voor deze topkoffer je waard is:)

Dus als jij nou een prijs roept kijk ik of dat in mijn budget past:) ;)
 
Zat zelf te denken aan 65 ;) maar 75 is ook zeker niet duur weet alleen niet zeker of hij past mijne is namelijk net wat jonger( 1998)
 
Laatst bewerkt:
Zat zelf te denken aan 65 ;) maar 75 is ook zeker niet duur weet alleen niet zeker of hij past mijne is namelijk net wat jonger( 1998)
Dat durf ik niet te zeggen.
Er zijn vanaf 1995 wel wat verandering doorgevoerd, maar ik weet niet of dat ook betekend, dat het rek niet past.
 
Zat zelf te denken aan 65 ;) maar 75 is ook zeker niet duur weet alleen niet zeker of hij past mijne is namelijk net wat jonger( 1998)
Ik weet niet of het past, aangezien jij een 4TX hebt en dit eigenlijk voor een 3VD is. De afstand tussen de twee beste bevestigingspunten is 17,8 cm, die tussen de smalle aansluiting 15,5 cm en de afstand tussen die twee bevestigingen is 3,5 cm.
Misschien heb je hier wat aan ;) .
Laat maar waar weten :Y .
 
Heb je misschien een foto van de plaat waar deze op zit, of van de onderzijde van de koffer? Dan weet ik of deze op mijn zelf gemaakt baggage rek past van de SV650. Wil niet de plaat demonteren.

Alvast bedankt!
 
Heb je misschien een foto van de plaat waar deze op zit, of van de onderzijde van de koffer? Dan weet ik of deze op mijn zelf gemaakt baggage rek past van de SV650. Wil niet de plaat demonteren.

Alvast bedankt!

Hierbij een afbeelding van het bagagerek
full
 
Heb je misschien een foto van de plaat waar deze op zit, of van de onderzijde van de koffer? Dan weet ik of deze op mijn zelf gemaakt baggage rek past van de SV650. Wil niet de plaat demonteren.

Alvast bedankt!

En de onderkant van de koffer.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan