• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Tour Duitsland

Roc -a- Fella

Die hard MF'er
Lid geworden
8 sep 2005
Waarderingsscore
4
Hola,

ff een vraagje wij gaan van de zomer een tour maken door Duitsland, nou hoorde ik van sommige dat je daar niet met een open uitlaat mag rijden.. wie weet hier iets van van de Deutche regels of heeft ervaring gehad met de Polizei daaro..??

Hoor het graag van jullie..

Gr *D

Hallo

daar wordt streng op gecontroleerd ,vooral in dorpen en landelijke omgeving" geen goedgekeurde uitlaat motor staan laten"

ok das duidelijk dan:).. wij gaan naar de Eifel toe miss zegt je dat wel wat..

Maar hier in NL kijken ze nie zo krap alleen als ze je al kunnen beboeten pakken ze je ook gelijk extra voor je uitlaat..

In duitsland, zeker in de Eiffel, wordt er speciaal op gecontroleerd. Geen E-keur op je uitlaat = naar huis lopen.

Hmmzz.. ik heb als standaard uitlaat een Micron maar daar komt bijna geeb herrie uit volgens mij zit er geen E-keur op zal straks eens ff kijken..

Ik heb ook vorige week alvast een standaard uitlaat voor mijn RSV gekocht. Omdat wij ook weer richting de eiffel raken.

Nou, de reacties hierboven lijken mij duidelijk. Mocht je nog twijfelen, bekijk dan het filmpje van Motorrider maar eens ;).

ja het is duidelijk allemaal.. buiten om het aantal DB's moeten we ook nog eens oppassen voor die Turtels die in de Bosjes staan te Laseren... en vooral rustig rijden.. :)

Terug
Bovenaan Onderaan