Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

al gelet op MF-stickertjes![]()

Lukt me niet altijd moet meestal op BF pad![]()

en dan kan je niet naar kentekenplaten kijkenLukt me niet altijd moet meestal op BF pad![]()

)Hallo,
Als ik lekker aan het rijden ben (ja ja 50 zeezee) dan zie ik aardig veel motoren rijden.
Nou vraag ik me af rijden er ook MF members? zoja zeg dan even wat je rijd en waar ongeveer!!!!!

nou ik vind zoiets altijd nog beter als een scooter... bleh!
Maar soms zijn ze wel handig
(heel soms..
)Mooie bike![]()
goed merk ook hahaha![]()
kijk er echt zo erg naar uitDit is het type brommer waar ik me nog wel eens in vergis en ik dus alsnog naar zit te zwaaien![]()
da's trouwens op te vatten als compliment.
... ff handje
omhoog en dan zie je 't kentekenplaatje pas

Ik ben bijna dagelijks in Vinkeveen te vinden met mn opgevoerde brommer. Het is een Honda CB500 (25KW). Er zit nog geen MF sticker opfotootje:
[Dode link]
als ik je zie dan zwaai ik uitbundig
Hahaha ja dat heb ik dus ook regelmatig... ff handje
omhoog en dan zie je 't kentekenplaatje pas
![]()
Ga je je bochten oefenen in Oostenrijk en ff racen op zandvoort???![]()
denk dta ik daar net ff te weinig vermogen voor heb

Een paar maanden geleden heb ik nog een hele ronde gemaakt rond de Vinkeveense plassen. Was nog op mijn vorige fiets. Heb toen echt veel fietsen gezien, maar geen enkele met sticker. Dat moet je ook maar net treffen, soms zie je geen enkele sticker, soms juist weer relatief veel.
Sinds ik motor rij heb ik nog maar welgeteld 1 MF'er gezien. Terwijl ik er "al" 8000 kilometer op heb zitten. Blijkbaar zijn er in deze omgeving niet veel MF'ers