• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Tourende motoren rond vinkeveen?

turbobusa

MF'er
Lid geworden
1 jun 2007
Waarderingsscore
0
Hallo,

Als ik lekker aan het rijden ben (ja ja 50 zeezee -O- ) dan zie ik aardig veel motoren rijden.
Nou vraag ik me af rijden er ook MF members? zoja zeg dan even wat je rijd en waar ongeveer!!!!!

Dik nummerbord op me hoofd GESPOT !

:W :W

Zitten ze gelijk hier een motor-rijder in spé (niet te verwaren met hofnar Koos Spee) af te kraken.

Gewoon uitleggen dat een MF-er te herkennen is aan zijn kentekenplaat waar aan de rechterzijde ook een blauw vakje is.

Ja, das de MF-stickert!

Succes en doe de groeten aan de vrouw van wijlen André H6.

(die schijnt nogal te kicken op jonge jongens ;) )

Laatst bewerkt:
Hallo,

Als ik lekker aan het rijden ben (ja ja 50 zeezee -O- ) dan zie ik aardig veel motoren rijden.
Nou vraag ik me af rijden er ook MF members? zoja zeg dan even wat je rijd en waar ongeveer!!!!!

Ik zal mijn hand wel opsteken. :Y ;)

wat voor brommer heb je .... dat zwaait wat makkelijker :Y

ik rij :] regelmatig in die buurt, maar om nou naar iedere 50cc te gaan *O* ... :N

Mooie bike 8-)

goed merk ook hahaha O-)

hahaa dankjewel ;)

Ik ben haar nu aan het klaarmaken voor de trip naar zandvoort en daarna gaat ze in de bus en ga ik heerlijk touren in oostenrijk :Y :Y :Y kijk er echt zo erg naar uit

[Dode link verwijderd]

Dit is het type brommer waar ik me nog wel eens in vergis en ik dus alsnog naar zit te zwaaien O-) ;)

da's trouwens op te vatten als compliment.

Laatst bewerkt:
Ik ben bijna dagelijks in Vinkeveen te vinden met mn opgevoerde brommer. Het is een Honda CB500 (25KW). Er zit nog geen MF sticker op :o fotootje:
[Dode link verwijderd]

Dit is het type brommer waar ik me nog wel eens in vergis en ik dus alsnog naar zit te zwaaien O-) ;)

da's trouwens op te vatten als compliment.

Hahaha ja dat heb ik dus ook regelmatig _O- ... ff handje :W omhoog en dan zie je 't kentekenplaatje pas :+

Ga je je bochten oefenen in Oostenrijk en ff racen op zandvoort??? 8-)

Ik ben bijna dagelijks in Vinkeveen te vinden met mn opgevoerde brommer. Het is een Honda CB500 (25KW). Er zit nog geen MF sticker op :o fotootje:
[Dode link]

ZZOOOO lekkere motor -O- als ik je zie dan zwaai ik uitbundig :}

Hahaha ja dat heb ik dus ook regelmatig _O- ... ff handje :W omhoog en dan zie je 't kentekenplaatje pas :+

Ga je je bochten oefenen in Oostenrijk en ff racen op zandvoort??? 8-)

mwah racen in zandvoort lukt niet :9 denk dta ik daar net ff te weinig vermogen voor heb |(
Maar het bochtenwerk in oostenrijk zal echt geweldig worden *O* *O* *O*

Mmm foto's plaatsen is niet echt mijn sterkste kant ;) Het is iig een zwarte Honda. Ik zal voortaan ook opletten op een blauwe Yamaha tzr 50. Rij je vaak in Mijdrecht rond??

Laatst bewerkt:
Een paar maanden geleden heb ik nog een hele ronde gemaakt rond de Vinkeveense plassen. Was nog op mijn vorige fiets. Heb toen echt veel fietsen gezien, maar geen enkele met sticker. Dat moet je ook maar net treffen, soms zie je geen enkele sticker, soms juist weer relatief veel.

Een paar maanden geleden heb ik nog een hele ronde gemaakt rond de Vinkeveense plassen. Was nog op mijn vorige fiets. Heb toen echt veel fietsen gezien, maar geen enkele met sticker. Dat moet je ook maar net treffen, soms zie je geen enkele sticker, soms juist weer relatief veel.

Sinds ik motor rij heb ik nog maar welgeteld 1 MF'er gezien. Terwijl ik er "al" 8000 kilometer op heb zitten. Blijkbaar zijn er in deze omgeving niet veel MF'ers

Laatst bewerkt:
Sinds ik motor rij heb ik nog maar welgeteld 1 MF'er gezien. Terwijl ik er "al" 8000 kilometer op heb zitten. Blijkbaar zijn er in deze omgeving niet veel MF'ers

Je moet het ook maar net treffen. Bij mij in de buurt kan ik er bijna dagelijks al 3 aanwijzen. En gespot worden is ook iets wat bij de een veel sneller gebeurt dan bij de ander. Da's geduld hebben. :)

Mooie brommer Knulla. :Y

Of is het een motor?
(Er zit geen geel plaatje of sticker voorop) _O-

Misschien steek ik ook mijn hand wel op als ik je tegenkom.

Mocht je een zwarte thundercat tegenkomen dan ben ik dat hoogstwaarschijnlijk.

En ook ik heb geen MF-stickertje, maar kom wel uit de buurt van Vinkeveen.

Terug
Bovenaan Onderaan