Nog maar eens een update. Hij rijdt weer. Ergens in het begin van de 20kkm
Originele cardan overbrenging,
Custom cardan as met demper en axiaal schuif stuk
Cardan as geborgd op de steek assen ipv veer die alles 1 kant op drukt,
Carter ontluchting veranderd zodat deze niet op hol slaat bij op rechts vallen.
Brandstof pomp voorzien van kortere bouten zodat de pakking afdicht.
CVT ventilator niet meer aan de constante + met knop maar aan de geschakelde+.
Bredere kortere cvt riem volgens spec van de cvt fabrikant.
Gewichten gebalanceerd op de honderste gram. Scheelt in trillen bij 2000rpm ongeveer.
Koelwater leidingen allemaal vervangen voor 5 ply. Ipv 1ply. Minder lek gevoelig bij schade.
Rubber blokken her en der geplakt om het plastic op z'n plek te houden.
RPM meter aangesloten met onstekings opnemer en neodynium magneet.
KTM990 radiator. Ophanging correct gemaakt. (trillings "vrij")
En omdat stroom en koeling noodzakelijk zijn tijdens het testen van de aandrijf lijn:
Smart riem/dynamo waterpomp plus lelijk en tijdelijk polycarbonaat bescherm plaat er voor.
Ik heb in de tussen tijd geexperimenteerd met ene kortere overbrengings verhouding in de cardan. En dit kwam de rijeigenschappen erg ten goede. Nadeel was dat het onmogelijk bleek om in de cruiser cardan desbetreffende tandwiel setjes (meerdere verhoudingen geprobeerd) goed uit gelijnd te krijgen.
De bredere riem is de laatste.
Hier een filmpje van de Track recentelijk.