TrackTraining 2011

pff, je had nog gelijk ook zeg :o
dacht dat het wel los zou lopen, maar er werd echt gemeten,
voor mij gelukkig geen probleem O-)

dacht even dat jij het zou zijn, maar hij zei je wel goed te kennen ;)

verder ook prima vermaakt en lekker warm gehad 8-)

nog wat stickers gespot, maar geen gezichten of nicknames bij kunnen vinden

Nu weet ik dus ook hoe jij er bij kwam dat ik Niels Derksen zou zijn. _O-
 
Ondanks dat ik met nummer 13 moest rijden (en mijn vrouw ook!) een leuke dag gehad zonder brokken :)
full
 
pff, je had nog gelijk ook zeg :o
dacht dat het wel los zou lopen, maar er werd echt gemeten,
voor mij gelukkig geen probleem O-)

dacht even dat jij het zou zijn, maar hij zei je wel goed te kennen ;)

verder ook prima vermaakt en lekker warm gehad 8-)

nog wat stickers gespot, maar geen gezichten of nicknames bij kunnen vinden


meten is zweten he :Y _O-
 
ja, wel even ja :')
ik had er een zelf gemaakte dB killer in zitten, geen idee of deze dempt tot de gestelde norm, maar zo op het gehoor geen probleem dus *O*je hebt me door :')
Ik stond in de zelfde rij, en zag bij je niet duidelijk een dB killer zitten, maar hij klonk niet echt hard. De Marshall zag bij mij killers zitten en liet een meting achterwege. Ik heb mijn motor ook weggeduwd omdat mijn Leo's wel erg veel geluid produceren, en dat er dan misschien wel een meting zou plaatsvinden.
Voor de zekerheid had ik trouwens de originele dempers in de auto liggen.
 
Ik stond in de zelfde rij, en zag bij je niet duidelijk een dB killer zitten, maar hij klonk niet echt hard. De Marshall zag bij mij killers zitten en liet een meting achterwege. Ik heb mijn motor ook weggeduwd omdat mijn Leo's wel erg veel geluid produceren, en dat er dan misschien wel een meting zou plaatsvinden.
Voor de zekerheid had ik trouwens de originele dempers in de auto liggen.

hehe, heb er wel meer zien duwen of héél rustig wegrijden na de keuring :')
het zou ook wel erg balen zijn als je niet mee mag doen, 130 euro weggegooit -O-

ik heb mijn killer met een klemsysteem gemaakt, wat niet in de mond maar in de pijp zit.
wilde nl. geen gaatje gaan boren in m'n mooie nieuwe demper O-)
de 'keurmeester' zag 'm in de eerste instantie ook niet zitten
 
topdag afgelopen zondag! fijn groepje met 3man lekker kort op mekaar en goed tempo... mooi baantje, goed weer wat wil je nog meer! ik heb me zeer goed vermaakt,, wie weet dit jaar of miss volgend jaar nog een level 2 bij-achter-an

hij staat er jammer genoeg niet op maar nog f lekker met de knie op het asfalt kunnen schrapen *O*

f posen 8-)

TT_458.jpg


:W
 
hehe, heb er wel meer zien duwen of héél rustig wegrijden na de keuring :')
het zou ook wel erg balen zijn als je niet mee mag doen, 130 euro weggegooit -O-

ik heb mijn killer met een klemsysteem gemaakt, wat niet in de mond maar in de pijp zit.
wilde nl. geen gaatje gaan boren in m'n mooie nieuwe demper O-)
de 'keurmeester' zag 'm in de eerste instantie ook niet zitten
waarom neem je dan het risico :?

hebben we echt wel in de gaten :Y dat duwen voor & na de keuring :Y

er wordt zelfs op gelet bij begin van de sessie (en tijdens) of er niemand is die de db-killer eruit heeft gehaald na zijn keuring 8-)
 
waarom neem je dan het risico :?

hebben we echt wel in de gaten :Y dat duwen voor & na de keuring :Y

er wordt zelfs op gelet bij begin van de sessie (en tijdens) of er niemand is die de db-killer eruit heeft gehaald na zijn keuring 8-)

ik heb dat risico niet genomen, maar anderen doen dat wel.
ik had gewoon m'n killertje er in zitten dus

omdat ik met deze setting al een keer goedgekeurd ben, vertrouwde ik er op dat het goed zou komen.
Maar een waarde heb ik niet, geen idee hoeveel dB de uitlaat met (of zonder) killer nou precies produceerd
 
waarom neem je dan het risico :?

hebben we echt wel in de gaten :Y dat duwen voor & na de keuring :Y

er wordt zelfs op gelet bij begin van de sessie (en tijdens) of er niemand is die de db-killer eruit heeft gehaald na zijn keuring 8-)
Omdat ik niet weet hoeveel mijn E gekeurde dempers mét dB killers maken.
Wat ik wel weet is dat ze t.o.v. andere sportdempers erg hard klinken.
Mijn motor heeft een aangepaste mapping voor de sportdempers, als ik dan de originele dempers er op heb dan pakt hij lang niet zo lekker op.
 
Ik schroef gewoon mijn orginele uitlaat terug en zet de mapping daarvoor in de PC3, al klaar :) dan maar 12 pk minder, heb je toch niet nodig.

naja, ik heb nog iets meer te schroeven voor juni ;)
normal_176719_190895294281193_100000821701492_392088_6976006_o.jpg
 
Omdat ik niet weet hoeveel mijn E gekeurde dempers mét dB killers maken.
Wat ik wel weet is dat ze t.o.v. andere sportdempers erg hard klinken.
Mijn motor heeft een aangepaste mapping voor de sportdempers, als ik dan de originele dempers er op heb dan pakt hij lang niet zo lekker op.

Het nadeel van leovince is wel dat ze vaak zelfs met db killers erg veel geluid maken.
Ik gokte het er niet op om circuitdagen te rijden met mijn db killer erin.

Gewoon orgineel er onder.
Tis wel wat werk, maar dan heb ik tenminste geen gezeik. :/
 
Ik heb per ongeluk geboekt voor de Tracktraining van 26-06-2011 terwijl ik eigenlijk 27-08-2011 wilde boeken. Is er iemand die met mij wil ruilen en/of mijn plaats wil overnemen?

Ga nu eerst ff op vakantie naar de Isle of Man (vanaf morgen t/m 11 juni) maarre als je interesse hebt: 06-24611646 (ik neem de telefoon gewoon mee).
 
Ik heb nog een plek over voor 13-06-2011. Ik heb een Level 2 cursus geboekt voor die dag. Zelf kan ik niet omdat ik vandaag een klein ongelukje heb gehad waardoor ik de motor de komende weken niet kan gebruiken. Voor interesse kan er een PB gestuurd worden :)
 
Laatst bewerkt:
Heb ook een Tracktraining in de aanbieding. Ben verhinderd die dag.

Op 27 augustus Level 2.


Heb er 129 euro voor betaald. Mag overgenomen worden voor 100 euro.

Bij belangstelling graag een pbtje.
 
Heb ook een Tracktraining in de aanbieding. Ben verhinderd die dag.

Op 27 augustus Level 2.


Heb er 129 euro voor betaald. Mag overgenomen worden voor 100 euro.

Bij belangstelling graag een pbtje.

:^

Ik ben ook verhinderd op 27-08-2011 en mijn level 1 mag ook weg voor 100 eu.
 
So das ff jammer dat ik het nu pas lees... Heb samen met me pa level 1 voor 27-08 geboekt.. Had voor jou opgelost geweest en mij geld gescheeld ;)..
 
Terug
Bovenaan Onderaan