Trial cursus interesse peiling

El Snorro

MF veteraan
19 jun 2007
24.455
0
Aangezien ik al een tijdje aan het kijken was om een trail cursus te gaan volgen, en Sander dit ook een leuk idee vond, bedacht ik dat het wellicht leuk was om dit met een MF groepje te doen :)

Dit topic is dan ook puur om even te kijken wie hier nog meer interesse in heeft :)
Het mooiste zou zijn als we tot een man of 10 komen :Y

Wie wil? *O*

Tot nu toe:
-El Snorro
-Makrolon
-jaspercr125?
-Hanneschzj
-Yamaha131
-Twinair
-LouwB
-Bazzi
-Jbplap
 
Laatst bewerkt:
is het de bedoeling dat je dat op je eigen motor doet?
ik rij zelf geen trail maar een enduro, maar dit lijkt me wel erg goed voor de motorbeheersing/balans
 
Aangezien ik al een tijdje aan het kijken was om een trail cursus te gaan volgen, en Sander dit ook een leuk idee vond, bedacht ik dat het wellicht leuk was om dit met een MF groepje te doen :)

Dit topic is dan ook puur om even te kijken wie hier nog meer interesse in heeft :)
Het mooiste zou zijn als we tot een man of 10 komen :Y

Wie wil? *O*

Afhankelijk van de datum heb ik ook interesse. Wilde ik eigenlijk sowieso al een keer doen deze winter, maar komt er maar niet van :).
 
Lijkt me wel lachen.. Ligt een beetje aan datum en het fiscale gebeuren
 
Cursus heb ik in 2007 gedaan bij Nederlands beste trail rijder Alex vd Broek.
Was echt heel erg gaaf. En als je dacht dat je het net een beetje onder de knie begon te krijgen gaf Alex even een demo'tje |( -O-

Alex van den Broek Events | Training – Trialdemo – Extreme Enduro – Passion4Trialbikes

full
 
Laatst bewerkt:
yup

Alex vd broek is €145 (http://www.alexvandenbroekevents.nl/)

edit:
Is dus inc motorhuur.
 
Laatst bewerkt:
Zo de rollen zijn nu een keer omgedraaid..... O-)


Hoeveel kost het?
Wanneer is het?
Mag ik ook met sm banden?
Wat voor kleding is benodigd?
Zit er ook een camping bij?

:9




Goed initiatief kerel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan