trip/km teller resetten

martijnzx9r

Die hard MF'er
10 apr 2011
567
0
HD
Ik ben sinds vandaag eigenaar van een suzuki gsxr 1000 k5. *O*
Nu wil ik de tijd instellen en de trip meter op nul zetten. Hoe doe je dat? Er zitten 2 knopjes op het "dashboard" maar ik kan tot nu toe alleen schakelen tussen miles en km's.
De beide trip meter's staan op 2200km maar ik wil hem per rit op 0 zetten en per volle tank ook op 0.

Weet iemand hoeveel km je op een gsxr 1000 met volle tank kan rijden? ( of wat ie loopt. 1: ?? )
 
Bij mij is het ADJ (boven) en SEL (onder), met sel wissel je dus odo/trip1/trip2/klok, als ie op trip1/2 staat en je houd adj ingedrukt springt ie op 0. Dit is bij een 600 uit 2005 maar denk dat ze er niet veel aan veranderd hebben...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook ADJ en SEL, je moet dus 5 sec drukken? stopte ik net ff te snel denk ik. Ik dacht er gebeurd niks dus zou het wel verkeerd doen. En hoe stel je de klok in?
 
Op de klok zetten en vervolgens beide knoppen tegelijk indrukken (langer dan 2 sec moet genoeg zijn). Dan ADJ gebruiken om de uren te veranderen, SEL om naar minuten te gaan, veranderen weer met ADJ. Dan nog een keer SEL en de tijd is veranderd =]
 
Laatst bewerkt:
@Expor. Het is gelukt hoor *O* . klok staat nu goed en de trip meters staan weer op "0"
Allen heb ik ook nog een "res trip" stand erop zitten, waar dient deze voor?? Het leek mij erop dat je hier je max km op in kan vullen tot dat je tank echt leeg is. Teller loopt dan terug i.p.v vooruit. Of dient dit ergens anders voor?
 
@Expor. Het is gelukt hoor *O* . klok staat nu goed en de trip meters staan weer op "0"
Allen heb ik ook nog een "res trip" stand erop zitten, waar dient deze voor?? Het leek mij erop dat je hier je max km op in kan vullen tot dat je tank echt leeg is. Teller loopt dan terug i.p.v vooruit. Of dient dit ergens anders voor?

Daar staat hoeveel km je al op reserve rijdt, die gaat lopen op het moment dat je benzine lampje gaat knipperen :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan