Triumph RS Sprint 955I BJ2000

Bazz67

Rookie
4 feb 2022
7
1
Hallo allemaal,

Ik heb zins kort een Triumph gekocht bouwjaar 2000 en het rijden op deze drie cillinder bevalt mij prima,voor een aantal dingen heb ik even jullie hulp nodig..
*de achteras na spannen van de ketting wat is het aandraaimoment van de moer?
*Weten jullie een link van een site waar ik bv kleine losse onderdelen kan bestellen,ik heb de slangaansluiting van het expansievaatje kapot een klein stukje plastic die in een rubber wordt geschoven.kan natuurlijk het hele tankje vervangen maar dit is te proberen.
*Weten jullie een onderdelenboek met bestelnummers te koop of te downloaden hoor ik het ook graag.

BVd voor de moeite :-)

Bas
 
Wat betreft onderdelen bestellen heb ik dit zelf altijd gedaan via motorcyclespareparts.eu of anders bij mijn lokale motor zaak welke ook altijd wel specifieke onderdelen uit tekeningen kunnen bestellen (en bij mijn motorzaak zonder extra kosten net alsof ik het rechstreeks zou kopen :) )

Voor je handleiding zou ik even je model en jaar googlen en dan met zoektermen als "werkplaatshandboek" of "filetype=pdf", dan krijg je meestal wel alle modellen zien. Denk niet dat men blij is als ik hier handleidingen ga opzoeken en downloaden voor je...

Hopelijk kan je zo verder!
 

Jullie beiden bedankt gaat helemaal goed komen hier..
 
Terug
Bovenaan Onderaan