Zeker bij Goedhart van daanRalf ik zou voor de Triple gaan,ik heb zelf een nieuwe triple (black edition)en er pas 220km mee gereden, maar hij is helemaal te gek.
Er zit een hig level van Triumph op,en ik ging er een woensdag mee door de tunnel (onder de noord bij alblassserdam) en ik kreeg letterlijk kippevel, toen ik de tunnel uit was kwam er maar 1 wordt onder mijn helm vandaan ...KICKKUUU
WAS VORIGE WEEK BIJ GOEDHART WERT ER OOK EENTJE AFGELEVERT DUS DACHT IK DATNee Ultimate (Rotterdam)
Fototje graagBedankt Ray,dat zal wel lukken met dat ding, het is een wereld fiets.
Goedhart gaf te weinig terug voor mijn fazer, en Ultimate deed een goed bod.
Ik heb hem 24 jan. al bestelt, maar ik heb mijn wielen een andere kleur laten spuiten, en dat heeft een aantal weken geduurd.
De 6e Speed Triple? Slijten ze zo hard, rij je per jaar zoveel of wil je gewoon altijd op het nieuwste model rijden?Ik zou altijd gaan voor de Speed Triple: Ik ben nu mijn 6e aan het inrijden, en dan kan je er dus wel vanuit gaan dat ik goede ervaringen heb met deze bike. Nooit problemen gehad, behalve 1 keer een terugroep-actie met het '97-model (niet echt een probleem dus), en 1 keer het gaan branden van het lampje van het motormanagement (buitentemperatuur binnen korte tijd van +30 naar -4 graden bij het beklimmen van de Galibier, dat vond het motormanagement ietwat raar! Ook geen echt probleem dus).
Oke, een enkel minpuntje dan: Gemiddeld 4 achterbanden per jaar.....kost toch een hoop eurie!!
En buiten alles: Het is gewoon een geile bike met puike prestaties en orgastisch geluid (met hoge Triumph-carbonpijp!
Het antwoord staat in een paar posts hierboven...Pina uram, rij jij ook met een triple ? of een ander model?
Heb al op verschillende forums dezelfde vraag gesteld en moet zeggen dat er overal zeer positieve reacties komen over triumph
Ik zou altijd gaan voor de Speed Triple: Ik ben nu mijn 6e aan het inrijden, en dan kan je er dus wel vanuit gaan dat ik goede ervaringen heb met deze bike. Nooit problemen gehad, behalve 1 keer een terugroep-actie met het '97-model (niet echt een probleem dus), en 1 keer het gaan branden van het lampje van het motormanagement (buitentemperatuur binnen korte tijd van +30 naar -4 graden bij het beklimmen van de Galibier, dat vond het motormanagement ietwat raar! Ook geen echt probleem dus).
Oke, een enkel minpuntje dan: Gemiddeld 4 achterbanden per jaar.....kost toch een hoop eurie!!
En buiten alles: Het is gewoon een geile bike met puike prestaties en orgastisch geluid (met hoge Triumph-carbonpijp!
Ik zou altijd gaan voor de Speed Triple: Ik ben nu mijn 6e aan het inrijden, en dan kan je er dus wel vanuit gaan dat ik goede ervaringen heb met deze bike. Nooit problemen gehad, behalve 1 keer een terugroep-actie met het '97-model (niet echt een probleem dus), en 1 keer het gaan branden van het lampje van het motormanagement (buitentemperatuur binnen korte tijd van +30 naar -4 graden bij het beklimmen van de Galibier, dat vond het motormanagement ietwat raar! Ook geen echt probleem dus).
Oke, een enkel minpuntje dan: Gemiddeld 4 achterbanden per jaar.....kost toch een hoop eurie!!
En buiten alles: Het is gewoon een geile bike met puike prestaties en orgastisch geluid (met hoge Triumph-carbonpijp!
Zit op dit ogenblik nog zonder motor, maar daar gaat binnenkort toch verandering in komen. Zijn er hier die een speed triple hebben ? Had er graag iets meer informatie over gehad, onderhoud, betrouwbaarheid , enz. Ben nog wat aan het twijfelen, een speed triple of een sv 1000N.
De looks van de Speed Triple zijn imho ook mooier dan die van de Speed Four...waarom geen speed 4? d8 dat best een stukkie goedkoper was als de triple..
of ga je puur voor het blok ipv de looks?
De looks van de Speed Triple zijn imho ook mooier dan die van de Speed Four...
Slijten doen ze niet (ik rij plm. 15.000 hobby-kilometers per jaar): De 1e ging in '95 op een hoop nadat een invalide in een 40km-karretje onder het motto van "gedeelde smart is halve smart" dacht een kerngezonde motorrijder deelgenoot te maken van het invaliden-gilde. De rest is ingeruild omdat er of een nieuw kleurtje, of een nieuw model uitkwam. Zo is dit jaar de zwarte limited edition in de plaats gekomen voor de blauwe uit 2002.De 6e Speed Triple? Slijten ze zo hard, rij je per jaar zoveel of wil je gewoon altijd op het nieuwste model rijden?
Ikzal de volgende keer voor een Z1000 gaanSlijten doen ze niet (ik rij plm. 15.000 hobby-kilometers per jaar): De 1e ging in '95 op een hoop nadat een invalide in een 40km-karretje onder het motto van "gedeelde smart is halve smart" dacht een kerngezonde motorrijder deelgenoot te maken van het invaliden-gilde. De rest is ingeruild omdat er of een nieuw kleurtje, of een nieuw model uitkwam. Zo is dit jaar de zwarte limited edition in de plaats gekomen voor de blauwe uit 2002.
Zolang de financien en het plezier het toestaan zullen er ook heus nog wel wat motoren volgen, en het moet wel heel gek zijn als de volgende GEEN Speed Triple wordt (maaar in de toekomst kijken kan ik nog steeds niet).