Triumph speed triple model 2002-2004

ik zou voor de triumph gaan (klopt 955 daytona) ik heb em vorge week van zijn beurt opgehaald ik was 445 euro kwijt,grote beurt incl.kleppen stellen.
een hoop euro's maar wat rijd z'n ding!!
ik heb een opmerking betreft het onderhoud op de rekening zijn 4 bougie's geplaatst,weet zeker dat dat goedkoper kan.
 
Amai, dat is een duur grapje, zijn de onderdelen zo duur of is er gewoon meer werk aan als bv een jap 4 in lijn ?
 
...De 1e ging in '95 op een hoop nadat een invalide in een 40km-karretje onder het motto van "gedeelde smart is halve smart" dacht een kerngezonde motorrijder deelgenoot te maken van het invaliden-gilde....

Was dat toevallig in de buurt van Lisse, bij het spoor waar jij in het decor en hekwerk eindigde??
 
waarom geen speed 4? d8 dat best een stukkie goedkoper was als de triple..
of ga je puur voor het blok ipv de looks?

Kan er ook mee te maken hebben dat een Speed4 een 600cc viercilinder is en een gewone Triple een 900cc driepitter (op die anderhalve 750 die gemaakt is na)
 
ik zou voor de triumph gaan (klopt 955 daytona) ik heb em vorge week van zijn beurt opgehaald ik was 445 euro kwijt,grote beurt incl.kleppen stellen.
een hoop euro's maar wat rijd z'n ding!!
ik heb een opmerking betreft het onderhoud op de rekening zijn 4 bougie's geplaatst,weet zeker dat dat goedkoper kan.
Altijd makkelijk een extra bougie! Kijk eens of ze de 4e bij je gereedschap gedaan hebben......'t Lijkt me toch stug dat je dealer een foutje heeft gemaakt (of toch?)
 
Ja, dat was inderdaad het geval!!.......Kennen wij elkaar?

Lisse is maar een klein dorp, bovendien heb ik enige jaren bij Greenib gewerkt en ben goed bevriend met Hans & Jörgen en die ken jij ook.

Ik ben die gek die in dezelfde periode (okt. 1995) als jij met een LeMans 1000 over een vluchtheuvel stuiterde bij Wassenaarseslag.

;)
 
Lisse is maar een klein dorp, bovendien heb ik enige jaren bij Greenib gewerkt en ben goed bevriend met Hans & Jörgen en die ken jij ook.

Ik ben die gek die in dezelfde periode (okt. 1995) als jij met een LeMans 1000 over een vluchtheuvel stuiterde bij Wassenaarseslag.

;)
Kijk, nu is het me allemaal duidelijk. Ben jij d'r eigenlijk voor 100% goed vanaf gekomen?
 
Zonder twijfel de Speed Triple nemen! :9~ Dan rijdt je ook nog eens redelijk exclusief en vrijwel iedereen zal je smaak waarderen.

Heb zelf sinds vorig jaar een Sprint-RS met hetzelfde 955i blok. Rijdt echt super. Het standaard 3-cyl. geluid is al mooi maar sinds ik ook overstag ben gegaan voor de carbon variant is het helemaal fantastish knallen (soms ook letterlijk }) ).
 
Mijn maat heeft een digi camera dus binnenkort foto,s.
Ze zijn lucifer oranje/rood metellic gespoten(ook de bellypan)als de zon er op schijnt is het een schitterend gezicht.

Ik had aanvankelijk mijn bedenkingen, maar (zoals ik je Zondag al zei) het resultaat is mooi geworden!
Nu nog wat anders voor de achterkant, want die afgezaagde nummerplaathouder is niet al te fraai.
 
Kijk, nu is het me allemaal duidelijk. Ben jij d'r eigenlijk voor 100% goed vanaf gekomen?

Onkruid vergaat niet. Ik mag weer alles zien van de doktor :)
En jij? Ik kan mij herinneren dat het met jou allemaal niet echt wilde genezen. Ben je eigenlijk al bij Hans in de zaak geweest?
 
Ik had aanvankelijk mijn bedenkingen, maar (zoals ik je Zondag al zei) het resultaat is mooi geworden!
Nu nog wat anders voor de achterkant, want die afgezaagde nummerplaathouder is niet al te fraai.
Pina dat komt wel goed,ik ga kijken of ik die undertray kan bestellen via die duitse site.
Ik wilde ze eerst bellen maar als zij dan met technise uitleg komen wat betreft montage dan snap ik er geen ruk van, want mijn duits is niet zo goed :?
 
Onkruid vergaat niet. Ik mag weer alles zien van de doktor :)
En jij? Ik kan mij herinneren dat het met jou allemaal niet echt wilde genezen. Ben je eigenlijk al bij Hans in de zaak geweest?

Ja, na 10 operaties en 6 jaar revalideren is mijn been eindelijk genezen. Ik heb echter ook tussen een aantal operaties door (en met open been) kunnen blijven rijden. Inderdaad, onkruid kun je afschoffelen, maar het komt altijd weer op!!
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik nog steeds niet bij Hans in de zaak ben geweest, hoewel ik het hem wel had beloofd....Binnenkort dan maar!
 
*kick* :P

Ik heb nog niet echt nadelen kunnen lezen (goed teken ;) )
Iemand nog wat toe te voegen? Waar op letten tijdens aankoop enz.
 
Sparxx heb geen Speed Triple maar een Speed Four gekocht. De Triple zit er nu financieel echt niet in. En daarbij komt dat ik zowat €1700 korting heb gekregen op de Speed Four bij Stan van Noort. Dan is de keuze helemaal snel gemaakt.
Maar om wat meer te weten te komen over de Speed Four heb ik 2 test verslagen van Moto73 gedownload. Eén daarvan is een dubbel test met de S3 en de S4. Ze zijn wel van een paar jaar terug (nog 955cc voor de Triple). De Moto73 journalisten konden geen echte min punten vinden.
Trouwens morgen maar even bellen dat ie rijklaar mag worden gemaakt.
 
Heb een speed 4.

Het enige echte kutte is de injectie. Ik kan binnenkort op de dyno om het programma bij te laten tippen. Wordt af en toe echt schijtziek van dat gebok.

Voor de rest prima bike maar ik ben hem eigelijk alweer zat.
 
Sparxx heb geen Speed Triple maar een Speed Four gekocht. De Triple zit er nu financieel echt niet in. En daarbij komt dat ik zowat €1700 korting heb gekregen op de Speed Four bij Stan van Noort. Dan is de keuze helemaal snel gemaakt.
Maar om wat meer te weten te komen over de Speed Four heb ik 2 test verslagen van Moto73 gedownload. Eén daarvan is een dubbel test met de S3 en de S4. Ze zijn wel van een paar jaar terug (nog 955cc voor de Triple). De Moto73 journalisten konden geen echte min punten vinden.
Trouwens morgen maar even bellen dat ie rijklaar mag worden gemaakt.

En.....hebbie 'm al??........Morgen trouwens toerritje georganizeerd door Stan van Noort, dus als je nog een stukkie wilt inrijden: Koffie aldaar vanaf plm.11.15, ritje start 12.00
 
En.....hebbie 'm al??........Morgen trouwens toerritje georganizeerd door Stan van Noort, dus als je nog een stukkie wilt inrijden: Koffie aldaar vanaf plm.11.15, ritje start 12.00

Nog niet, heb wel gebeld dat ze hem rijklaar mogen maken. Ik heb de roulette green speed four gekocht die er stond. Wel meteen een onderkuip en zijkappen bijbesteld. Tevens ook maar een alarm, wel zo prettig.

En daar komt ook nog eens bij dat ik woensdag pas mag afrijden. Als alles meezit kan ik hem donderdag of vrijdag ophalen.
 
Nog niet, heb wel gebeld dat ze hem rijklaar mogen maken. Ik heb de roulette green speed four gekocht die er stond. Wel meteen een onderkuip en zijkappen bijbesteld. Tevens ook maar een alarm, wel zo prettig.

En daar komt ook nog eens bij dat ik woensdag pas mag afrijden. Als alles meezit kan ik hem donderdag of vrijdag ophalen.

Heb er ook een in roulette green gehad (Speed Triple dan):
full




Succes met afrijden!!
 
Zo moet ie eruit komen te zien. Ben ff aan het knippen en plakken geweest.
mijnes8fk.jpg
 
Wil me vakantie geld al uitgeven aan een lerencombi. Moet dus even zien wat er overblijft.
 
Heren Speed triple freaks,

Heb ik toch ook nog een vraag , ben namelijk ook van plan om een 2004 model te kopen. Zit echter toch nog met 1 ding , Omdat ik ongeveer 4 keer per jaar op de motor naar het buitenland ga (via de snelweg) zou ik graag willen weten hoe het met de wind "bescherming" zit(met flyscreen). Wat is een gangbare snelweg snelheid.

Is 150km/pu nog te doen??????? :]

Hoop wat van jullie te horen.

grt Marco.

Heb nu een mille , maar speed triple vindt echt stoer. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan