De Z1000 zit niet lekker en is imho lang niet zo mooi als een Speed Triple...Ikzal de volgende keer voor een Z1000 gaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Z1000 zit niet lekker en is imho lang niet zo mooi als een Speed Triple...Ikzal de volgende keer voor een Z1000 gaan
...De 1e ging in '95 op een hoop nadat een invalide in een 40km-karretje onder het motto van "gedeelde smart is halve smart" dacht een kerngezonde motorrijder deelgenoot te maken van het invaliden-gilde....
waarom geen speed 4? d8 dat best een stukkie goedkoper was als de triple..
of ga je puur voor het blok ipv de looks?
Ja, dat was inderdaad het geval!!.......Kennen wij elkaar?Was dat toevallig in de buurt van Lisse, bij het spoor waar jij in het decor en hekwerk eindigde??
Altijd makkelijk een extra bougie! Kijk eens of ze de 4e bij je gereedschap gedaan hebben......'t Lijkt me toch stug dat je dealer een foutje heeft gemaakt (of toch?)ik zou voor de triumph gaan (klopt 955 daytona) ik heb em vorge week van zijn beurt opgehaald ik was 445 euro kwijt,grote beurt incl.kleppen stellen.
een hoop euro's maar wat rijd z'n ding!!
ik heb een opmerking betreft het onderhoud op de rekening zijn 4 bougie's geplaatst,weet zeker dat dat goedkoper kan.
Ja, dat was inderdaad het geval!!.......Kennen wij elkaar?
Kijk, nu is het me allemaal duidelijk. Ben jij d'r eigenlijk voor 100% goed vanaf gekomen?Lisse is maar een klein dorp, bovendien heb ik enige jaren bij Greenib gewerkt en ben goed bevriend met Hans & Jörgen en die ken jij ook.
Ik ben die gek die in dezelfde periode (okt. 1995) als jij met een LeMans 1000 over een vluchtheuvel stuiterde bij Wassenaarseslag.
Mijn maat heeft een digi camera dus binnenkort foto,s.
Ze zijn lucifer oranje/rood metellic gespoten(ook de bellypan)als de zon er op schijnt is het een schitterend gezicht.
Kijk, nu is het me allemaal duidelijk. Ben jij d'r eigenlijk voor 100% goed vanaf gekomen?
Pina dat komt wel goed,ik ga kijken of ik die undertray kan bestellen via die duitse site.Ik had aanvankelijk mijn bedenkingen, maar (zoals ik je Zondag al zei) het resultaat is mooi geworden!
Nu nog wat anders voor de achterkant, want die afgezaagde nummerplaathouder is niet al te fraai.
Onkruid vergaat niet. Ik mag weer alles zien van de doktor
En jij? Ik kan mij herinneren dat het met jou allemaal niet echt wilde genezen. Ben je eigenlijk al bij Hans in de zaak geweest?
Sparxx heb geen Speed Triple maar een Speed Four gekocht. De Triple zit er nu financieel echt niet in. En daarbij komt dat ik zowat €1700 korting heb gekregen op de Speed Four bij Stan van Noort. Dan is de keuze helemaal snel gemaakt.
Maar om wat meer te weten te komen over de Speed Four heb ik 2 test verslagen van Moto73 gedownload. Eén daarvan is een dubbel test met de S3 en de S4. Ze zijn wel van een paar jaar terug (nog 955cc voor de Triple). De Moto73 journalisten konden geen echte min punten vinden.
Trouwens morgen maar even bellen dat ie rijklaar mag worden gemaakt.
En.....hebbie 'm al??........Morgen trouwens toerritje georganizeerd door Stan van Noort, dus als je nog een stukkie wilt inrijden: Koffie aldaar vanaf plm.11.15, ritje start 12.00
Nog niet, heb wel gebeld dat ze hem rijklaar mogen maken. Ik heb de roulette green speed four gekocht die er stond. Wel meteen een onderkuip en zijkappen bijbesteld. Tevens ook maar een alarm, wel zo prettig.
En daar komt ook nog eens bij dat ik woensdag pas mag afrijden. Als alles meezit kan ik hem donderdag of vrijdag ophalen.
Zo moet ie eruit komen te zien. Ben ff aan het knippen en plakken geweest.
(Afbeelding)