Triumph Speed Triple part 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even indringer spelen *O*

Ben op zoek naar een nieuwe fiets, en daarbij kom ik (uiteraard?) uit op een speed triple.
Maar hij is ook voor woon/werk, is dat een beetje te doen? Veel snelweg rijden?

Kuipje is ook wel fijn namelijk :Y

Van het weekend even wezen kijken, en wat een prachtding is die Triumph!

Als je echt veel woon/werk verkeer doet zou ik een Tiger kopen.!

De Speed is toch vooral een funmotor vind ik.

Hoop dat ik dat mag zeggen hier, anders excuus.
 
Heee man .
super weinig tijd op het moment, ben een serre aan het bouwen een heb afgelopen weekend m,n zoveel jarige bruiloft gevierd .:)
had dus ook geen tijd om bij blom te gaan kijken :X
probeer nog wel zoveel mogelijk mee te lezen ;)

Je bent een echte familieman, je vrouw zal wel blij zijn met je. Haha.
 
goh, wat een rust hier.. allemaal ff rije :] , terrasje pikken zeker :9
trouwens donderdag heb ik crt te assen
 
Als je echt veel woon/werk verkeer doet zou ik een Tiger kopen.!

De Speed is toch vooral een funmotor vind ik.

Hoop dat ik dat mag zeggen hier, anders excuus.


Ik doe al enkele jaren ww op een S3. Ik heb wel een OSCO kettingsmeersysteem geplaatst.

Waarom zou je bij ww geen fun mogen hebben? ';s morgens om 07.30 is een vette wheely ook leuk hoor :+

Het enige voordeel van een tiger zou zijn dat je minder geld kwijt bent aan banden (goedkopere maat en gaan langer mee).

Heel af en toe zou ik wel een sprint willen hebben. Als ik moe ben, het weer slecht is....Dan is zo'n kuip wel lekker.

Maar de lol van een S3 is ook wat waard.

Ik heb wel steeds 955's. Goedkoper en tenminste ruimte voor slot en bammetjes in de ach'terkant...
 
hallo luitjes!

zojuist terug van een 4 daage eifeltrip met prachtig weer, *D mooie routes :] en heel veel bier!
wat een leven.. :W

Ik las efteling.. Wtf doe je 4 dagen in de efteling :?

Maar ikkes ga donderdag proefritje maken op de Speed Triple :Y
 
hello all!

Binnenkort ga ik op een witte zitte..... Kortom, knoopje doorgehakt en de Super Duke R nog even een paar jaartjes uitgesteld. Terug bij Triumph (eerder een Daytona 595 gehad) en, heel saai, hetzelfde merk als vrouwlief gekocht. Effe snel inrijden en eind mei gelijk maar proberen in Thuringen....
En dan nu graag de kille feiten:
Olieverbruik? (de Daytona verbuikte niets op 10.000km...)
Benzine verbruik? (en dan niet de stoere 1 op 4 verhalen maar gewoon van de gemiddelde gek die met 140km/u gemiddeld over de snelweg tokkelt en een sprintje zo nu en dan niet schuwt)

Iemand van hier de 3 in 1 SC project carbon al gemonteerd? Bevalt deze? Of hebben jullie betere tips voor een mooi zwart potje waar desgewenst nog een dB killer in kan?

Laatste vraag, Power Commander, Rapid Bike of TuneBoy? Prijstechnisch maakt het allemaal niet veel uit maar wat ik wel aardig vindt van de Power Commander is dat er een quickshifter op aangesloten kan worden.

Thanx!
Andy
 
hello all!

Binnenkort ga ik op een witte zitte..... Kortom, knoopje doorgehakt en de Super Duke R nog even een paar jaartjes uitgesteld. Terug bij Triumph (eerder een Daytona 595 gehad) en, heel saai, hetzelfde merk als vrouwlief gekocht. Effe snel inrijden en eind mei gelijk maar proberen in Thuringen....
En dan nu graag de kille feiten:
Olieverbruik? (de Daytona verbuikte niets op 10.000km...)
Benzine verbruik? (en dan niet de stoere 1 op 4 verhalen maar gewoon van de gemiddelde gek die met 140km/u gemiddeld over de snelweg tokkelt en een sprintje zo nu en dan niet schuwt)

Iemand van hier de 3 in 1 SC project carbon al gemonteerd? Bevalt deze? Of hebben jullie betere tips voor een mooi zwart potje waar desgewenst nog een dB killer in kan?

Laatste vraag, Power Commander, Rapid Bike of TuneBoy? Prijstechnisch maakt het allemaal niet veel uit maar wat ik wel aardig vindt van de Power Commander is dat er een quickshifter op aangesloten kan worden.

Thanx!
Andy
Bij onze '05:
Olieverbruik = 0
Verbruik = 1:17,5

Van de '10 weet ik het nog niet :N
 
Laatst bewerkt:
hello all!

Binnenkort ga ik op een witte zitte..... Kortom, knoopje doorgehakt en de Super Duke R nog even een paar jaartjes uitgesteld. Terug bij Triumph (eerder een Daytona 595 gehad) en, heel saai, hetzelfde merk als vrouwlief gekocht. Effe snel inrijden en eind mei gelijk maar proberen in Thuringen....
En dan nu graag de kille feiten:
Olieverbruik? (de Daytona verbuikte niets op 10.000km...)
Benzine verbruik? (en dan niet de stoere 1 op 4 verhalen maar gewoon van de gemiddelde gek die met 140km/u gemiddeld over de snelweg tokkelt en een sprintje zo nu en dan niet schuwt)

Iemand van hier de 3 in 1 SC project carbon al gemonteerd? Bevalt deze? Of hebben jullie betere tips voor een mooi zwart potje waar desgewenst nog een dB killer in kan?

Laatste vraag, Power Commander, Rapid Bike of TuneBoy? Prijstechnisch maakt het allemaal niet veel uit maar wat ik wel aardig vindt van de Power Commander is dat er een quickshifter op aangesloten kan worden.

Thanx!
Andy

olie verbruik ook nul
benzine: meestal gaat na 220-230 het lampje branden en dan kan ik ca. 15 l. tanken
 
hello all!

Binnenkort ga ik op een witte zitte..... Kortom, knoopje doorgehakt en de Super Duke R nog even een paar jaartjes uitgesteld. Terug bij Triumph (eerder een Daytona 595 gehad) en, heel saai, hetzelfde merk als vrouwlief gekocht. Effe snel inrijden en eind mei gelijk maar proberen in Thuringen....
En dan nu graag de kille feiten:
Olieverbruik? (de Daytona verbuikte niets op 10.000km...)
Benzine verbruik? (en dan niet de stoere 1 op 4 verhalen maar gewoon van de gemiddelde gek die met 140km/u gemiddeld over de snelweg tokkelt en een sprintje zo nu en dan niet schuwt)

Iemand van hier de 3 in 1 SC project carbon al gemonteerd? Bevalt deze? Of hebben jullie betere tips voor een mooi zwart potje waar desgewenst nog een dB killer in kan?

Laatste vraag, Power Commander, Rapid Bike of TuneBoy? Prijstechnisch maakt het allemaal niet veel uit maar wat ik wel aardig vindt van de Power Commander is dat er een quickshifter op aangesloten kan worden.

Thanx!
Andy

olieverbruik is nihil, ik kon laatst een paar druppies bijgooien omdat ie een uur op de dyno heeft staan loeien.

verbruik, rond de 200 km op een tank.

Tuneboy! prijstechnisch maar het wel uit hoor. een rapidbike is 500, krijg je nog afstellen erbij a 150 euro. zelfde voor de powercommander die rond de 400 nieuw is.
tuneboy is net zo goed, dan wel niet beter, en goedkoper.

quickshifter heb je alleen maar nodig als je vaak op het circuit te vinden bent...
 
Bij onze '05:
Olieverbruik = 0
Verbruik = 1:17,5

Verbruik is dan nog beter geworden dan de oude triple's. Ik heb sinds kort een Daytona900 van 1993 en die loopt 1 op 16. En ik laat hem echt wel werken want zo'n 3 cilinder is zeer verslavend! Heerlijk elke keer een lurk aan dat gas met bijbehorende sound(bos titanium demper zonder db-killer). Hiervoor reed ik een japanse stroatvechter met een cilinder en 60pk meer maar met de daytona heb ik net zoveel lol. Superstabiel zonder ook maar een beetje onrust in het rijwielgedeelte. Alvast maar sparen voor een triple 1050 denk ik.(lekker blijven dromen Eddy)
 
hello all!

Binnenkort ga ik op een witte zitte..... Kortom, knoopje doorgehakt en de Super Duke R nog even een paar jaartjes uitgesteld. Terug bij Triumph (eerder een Daytona 595 gehad) en, heel saai, hetzelfde merk als vrouwlief gekocht. Effe snel inrijden en eind mei gelijk maar proberen in Thuringen....
En dan nu graag de kille feiten:
Olieverbruik? (de Daytona verbuikte niets op 10.000km...)
Benzine verbruik? (en dan niet de stoere 1 op 4 verhalen maar gewoon van de gemiddelde gek die met 140km/u gemiddeld over de snelweg tokkelt en een sprintje zo nu en dan niet schuwt)

Iemand van hier de 3 in 1 SC project carbon al gemonteerd? Bevalt deze? Of hebben jullie betere tips voor een mooi zwart potje waar desgewenst nog een dB killer in kan?

Laatste vraag, Power Commander, Rapid Bike of TuneBoy? Prijstechnisch maakt het allemaal niet veel uit maar wat ik wel aardig vindt van de Power Commander is dat er een quickshifter op aangesloten kan worden.

Thanx!
Andy
de mijne doet op een tank 230 kilometer of soms 160 kilometer hahaha
olie verbruukt de mienes niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan