Triumph Speed Triple part 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet het zeker: zwart is sneller dan wit. :Y :Y :Y
Of je moet sneller op je plaat willen liggen :+
Dat witte spul :r dat nu op het normale zwarte spul ligt maakt het niet echt mogelijk je sneller te verplaatsen.

Conclusie Zwart is sneller dan wit.

[afbeelding]
Een wijs man heeft gesproken :}
 
:9~ :} :9~ Ziet er erg goed uit, welk merk was dit ook al weer :?

van Anmoparts

full
 
Laatst bewerkt:
Gemakkelijk te plaatsen :?

Heb je ook een piccie van de binnenkant :?


echt een eitje om te plaatsen gaten komen perfect uit en de originele bouten en clips kunnen er zo weer in.
Aan de binnenkant veranderd er niets aan je fiets, plaat is gewoon vlak en ligt aan de onderkant tegen de accubak aan en dat blijft dus het zelfde.
Alles, zoals de grab-rail, enz past gewoon.
Ik heb de richtingaanwijzers aan de uitlaat bevestigingen gemaakt maar deze kunnen ook aan de kentekenplaat houder.
 
Mijn Speed Triple is nog niet ingevoerd dus daar valt weinig over te vertellen op dit moment. Ik kreeg gisteren nog wel een minder leuk aandenken van de dag dat ik hem heb opgehaald in Belgie.
Twee bekeuringen binnen een half uur met de groeten uit Leeuwarden, gekregen tijdens het ritje naar de bank. Gelukkig geen grote bedragen maar toch weer even balen. :(
Fuck, da's zonde!
full


........

Mijne heeft een nieuw achterkantje *O* *O* *O* , ik denk dat ik er de kentekenplaat maar af laat. :+

[afbeelding]

[afbeelding]
Errug mooi! :9~ :9~ :9~

Die nummerplaat kan je op je rug plakken, plek zat! :+



Geinige plek voor 't reservoir van je schokbreker trouwens! :Y ........bij mij ligt-ie gewoon in de breedte
Ik weet het zeker: zwart is sneller dan wit. :Y :Y :Y
Of je moet sneller op je plaat willen liggen :+
Dat witte spul :r dat nu op het normale zwarte spul ligt maakt het niet echt mogelijk je sneller te verplaatsen.

Conclusie Zwart is sneller dan wit.

[afbeelding]
full
full
full

Inruilen die hond van je. :+

[afbeelding]
full


Een wijs man heeft gesproken :}
full


Voor diegenen die nog iets zoeken,weet niet of dit hier al bekend is maar doe het toch.
Volgens mij scheelt het nog wel wat.
http://www.jacklilley.com/index.asp
Ik ken die site al jaren :Y .......ik kijk er graag, maar heb er nog nooit iets gekocht :$
uit het corsaro topic

[afbeelding]
Zo wil ik ook ook wel eens op wintersport! ;)
 
Voor alle honden liefhebbers :r :+ er is een speciaal topic voor jullie.

Dus weer terug naar waar dit topic voor is, "Speed Triple"

Mijne heeft een nieuw achterkantje *O* *O* *O* , ik denk dat ik er de kentekenplaat maar af laat. :+

[afbeelding]

[afbeelding]
ziet er mooi uut ben ook met iets bezig zit de plaat direct tegen de accubak of is er iets ruimte? wil namelijk een ander achterlicht er in hebben maar moet wel ruumte zijn :X
 
Laatst bewerkt:
ziet er mooi uut ben ook met iets bezig zit de plaat direct tegen de accubak of is er iets ruimte? wil namelijk een ander achterlicht er in hebben maar moet wel ruumte zijn :X


Ander achterlicht gaat niet makkelijk worden, plaat is geheel afgestemd op het bijgeleverde achterlicht past er zo in een keer op.
Ik maak morgen wel ff foto van het achterlicht en de ruimte er omheen.
 

Ach ik was niet verder gekomen dan jouw bericht. Had zelf niet eens op het linkje gedrukt :$ maar bedankt voor de duidelijkheid :9

Maar nu ben ik een heel net meisje en houd me altijd aan de regels O-) en denk ik dat oom agent de stand van het kenteken niet echt kan waarderen en je daar dus problemen mee kan krijgen. Of zie ik dat verkeerd :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan