Triumph Speed Triple part 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Proficiat! *O*
Ik ken mijn ex vrouw 24 jaar, eerst 8 jaar verkering en daarna 16 jaar getrouwd.
En nu is het over en uit. We zijn uit elkaar gegroeid, het kaarsje doofde langzaam uit. :/
-O- Dat is een flinke poos :j zeg. Dat kaarsje doven heb ik wel vaker gehoord. Als dat zover is dan is er een hele poos daarvoor al het een en ander achterwegen gelaten, denk ik dan meteen. Maar goed, als ik jou zo hoor is het zoals het is en dan nu alleen maar naar voren kijken en het weer leuk hebben/maken. :Y Life is too short to feel f*ck*d about a girl !!! 8-)
 
Das wel balen man, tog ken ik er wel een paar die een nieuwe start gemaakt hebben en nu gelukkiger zijn als toen :Y
ps en een ZWARTE jas is mooi *O*
Dat hoop ik ook, maar ik zie wel hoe het loopt. Ik heb nu vooreerst geen haast mee.

Zwart is mooi zoals zwarte motor, zwarte jas, zwarte auto (ik heb donkergroene auto :X ).
 
Daar heb je een punt! Je bent niet de enige die ermee zit. Heb je kinderen?
Ik woon sinds april alleen. Verder heb ik 2 kinderen en ze zijn me ook waard. :Y
Ik vind het ergens wel jammer dat ze de dupe zijn geworden van onze scheiding. :/

Ik heb geen kindertjes (gelukkig). Dat is altijd naar... Maar na zo lange tijd uit elkaar , dat is wel zuur denk ik. Bij mij was het 8 jaar en het enige wat ik echt mis is ... de hond!
 
-O- Dat is een flinke poos :j zeg. Dat kaarsje doven heb ik wel vaker gehoord. Als dat zover is dan is er een hele poos daarvoor al het een en ander achterwegen gelaten, denk ik dan meteen. Maar goed, als ik jou zo hoor is het zoals het is en dan nu alleen maar naar voren kijken en het weer leuk hebben/maken. :Y Life is too short to feel f*ck*d about a girl !!! 8-)
Zeker, het leven is te kort. Dus ik ga binnenkort genieten van het leven....
Hopelijk tref ik ook een leuke vrouw hier ergens aan.
full
full
 
Dat hoop ik ook, maar ik zie wel hoe het loopt. Ik heb nu vooreerst geen haast mee.

Zwart is mooi zoals zwarte motor, zwarte jas, zwarte auto (ik heb donkergroene auto :X ).
groot gelijk alles op z,n tijd
komt tijd ,komt raad of grolsch wat was het nu :?
mannen kga maffen laterrrr :W
 
Ik heb geen kindertjes (gelukkig). Dat is altijd naar... Maar na zo lange tijd uit elkaar , dat is wel zuur denk ik. Bij mij was het 8 jaar en het enige wat ik echt mis is ... de hond!
Dat scheelt als je geen kinderen hebt. :Y Je mist een hond netals ik.
Ik heb ook hond boxer gemist, daarom heb ik zelf een nieuwe jonge hond gekocht.
full
 
Dat scheelt als je geen kinderen hebt. :Y Je mist een hond netals ik.
Ik heb ook hond boxer gemist, daarom heb ik zelf een nieuwe jonge hond gekocht.
[afbeelding]

Zou ik ook wel weer willen, maar in mijn eentje gaat niet zo goed werken denk ik.
Ik had een jachthond met mega veel energie die echt 2 uur per dag moest rennen.
full
 
Kenner? Zijn niet veel mensen die dat meteen weten!
Ben honden gek :Y Mijn ouders hebben er zo een. Is al een jaar of 9!!!! Mijn vrouw heeft een opvang voor moederloze kittens en puppy's !!! Ben gek op honden maar met katten heb ik nie veel nie :N
 
Leuk beest trouwens, die hond van jou! Is dat een dogo argentino of zit ik nu helemaal fout?
Dat is american staffordshire terrier met haar blauwe vachtkleur.
Enne Vizla heb ik nooit gehoord. Jachthond is niet mijn ding, sorry.

Ik heb eerder rottweiler gehad, hierna boxer (die is bij mijn ex gebleven) en nu amstaff.
 
Ben honden gek :Y Mijn ouders hebben er zo een. Is al een jaar of 9!!!! Mijn vrouw heeft een opvang voor moederloze kittens en puppy's !!! Ben gek op honden maar met katten heb ik nie veel nie :N

Zijn leuk he, die Vizsla's? Zo gek als een deur, altijd klaar om te rennen, vliegen en ravotten. Ik heb er veel jachtwedstrijden mee gedaan, jouw ouders ook?

@cayman; je kunt niet allemaal van dezelfde dieren houden. Gelukkig maar, anders had iedereen een mopshondje _O-
 
Zijn leuk he, die Vizsla's? Zo gek als een deur, altijd klaar om te rennen, vliegen en ravotten. Ik heb er veel jachtwedstrijden mee gedaan, jouw ouders ook?

@cayman; je kunt niet allemaal van dezelfde dieren houden. Gelukkig maar, anders had iedereen een mopshondje _O-
Jachtwedstrijden hebben ze nooit gedaan maar bij mij ouders achter liggen giga velden en bossen. Ze gaan iedere dag 2-3 x een uur lopen :Y Maar gek zijn ze wel !! doet die van ouw ook van die alla-bid sprongetjes??
 
Zijn leuk he, die Vizsla's? Zo gek als een deur, altijd klaar om te rennen, vliegen en ravotten. Ik heb er veel jachtwedstrijden mee gedaan, jouw ouders ook?

@cayman; je kunt niet allemaal van dezelfde dieren houden. Gelukkig maar, anders had iedereen een mopshondje _O-
Tuurlijk niet, ieder zijn eigen keuze toch! }) Anders was het saaie hondenwereld. :z
 
Jachtwedstrijden hebben ze nooit gedaan maar bij mij ouders achter liggen giga velden en bossen. Ze gaan iedere dag 2-3 x een uur lopen :Y Maar gek zijn ze wel !! doet die van ouw ook van die alla-bid sprongetjes??

Die van mij sprong zelfs over het huis heen! Echt waar! ;)
Ik taai ook af jongens, mijn nestje roept me.
Laterrrrrr
 
Honden honden en nog eens honden.
Ik heb 17 jaar gewerkt met honden en ik heb 1 ding geleerd, ze zijn altijd blij als je thuiskomt en vinden het altijd leuk om bij je te zijn.
Dit was mijn manneke.
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan