Triumph Speed Triple part 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat ik ooit eens voorbij heb zien komen is een S3 met spaakwielen... echt TE vet. alleen denk ik dat je 1500+ euries kwijt bent... :)
zoiets??
full
 
Laatst bewerkt:
Pina Uram
ReplierOnlineGeplaatst op zondag 24 januari 2010 18:54

Weet je al wat er exact gaat gebeuren dan?? Ik zelf heb o.a. 2 schroeven in m'n nek gekregen. Maar dat was na een half jaar in de steiger te hebben gelopen.
Ik denk dat hoe dan ook 3 a 4 weken iets redelijker is.
Het probleem is dan weer dat je eigenlijk te laat pas voelt dat je te veel hebt gedaan

't Hangt er een beetje vanaf wat ze tijdens de operatie nodig achten, maar hoogstwaarschijnlijk gaan ze een paar tussenwervelschijven verwijderen, zonder dat dit de beweeglijkheid in de toekomst in de weg zal staan
Ik vind het wel eng dat ze via m'n hals gaan opereren, en daardoor moet ik wel rekening houden met tijdelijk geirriteerde stembanden, luchtpijp en slokdarm
Ik denk zelf ook dat een week of 3 à 4 realistischer is, en onze bedrijfsarts is gelukkig geen zeikerd, dus als ik zeg dat 't nog niet gaat zal hij 't ook best wel accepteren

Oeps, een half jaar in de steigers is een erg lange tijd! Had jij je nek gebroken?

Met die 2 schroeven in je nek zie je er nu zeker uit als 't monster van Frankenstein? .....of hebben ze bij jou die schroeven toch ietjes beter weggewerkt?

Bij mij is er inderdaad ook aan de voorkant gesneden en aan de achterkant geschroefd -O-
Stembanden en keel waren toch gauw een week niet zoals het moest zijn :N

Ik ben nu wel voorzien van Frankenstein littekens }) maar die zijn dan weer van het haloframe _O-
 
Bij mij is er inderdaad ook aan de voorkant gesneden en aan de achterkant geschroefd -O-
Stembanden en keel waren toch gauw een week niet zoals het moest zijn :N

Ik ben nu wel voorzien van Frankenstein littekens }) maar die zijn dan weer van het haloframe _O-
Jongens vergeet niet na regen komt zonneschijn :Y
houd moed *D
 
Laatst bewerkt:
Dat valt mij mee. Ik heb een optie om de complete motor te laten spuiten voor ong. 750 euries. :P

550 euro is ook heel scherp. moet er ook wel bijzeggen dat het geen profi bedrijf is. echter, aan zn site te zien verstaat ie zn vak: www.nielspaint.nl

750 euro is niet duur hoor, bij een spuiter. ik heb de stuurkuip van mn tuono eens laten spuiten (oud model), en toen was ik iets van 300 euro kwijt bij een schadebedrijf.
 
Hoop dat 't bij mij dan ook maar een weekje is! :YJa ja, dat zeg jij! :+
-O-
Knapper kon ik toch al niet meer worden O-) _O-

Haal maar flink wat vla in huis en soep, als ze bij bij jou ook zo lekker langs je strot gaan dan kan je ook ff niets anders eten nie :N
 
550 euro is ook heel scherp. moet er ook wel bijzeggen dat het geen profi bedrijf is. echter, aan zn site te zien verstaat ie zn vak: www.nielspaint.nl

750 euro is niet duur hoor, bij een spuiter. ik heb de stuurkuip van mn tuono eens laten spuiten (oud model), en toen was ik iets van 300 euro kwijt bij een schadebedrijf.


Foto's zien er goed uit. Voor mij is het begonnen met de flyscreen. Verkeerde kleur en dan gaan informeren. 150 eurie voor de flyscreen (slik). Complete motor zonder frame ong. 750 euro en dan mag ik weten wat het gaat worden. Ik weet het nog niet...
 
550 euro is ook heel scherp. moet er ook wel bijzeggen dat het geen profi bedrijf is. echter, aan zn site te zien verstaat ie zn vak: www.nielspaint.nl

750 euro is niet duur hoor, bij een spuiter. ik heb de stuurkuip van mn tuono eens laten spuiten (oud model), en toen was ik iets van 300 euro kwijt bij een schadebedrijf.

heb ik ook nog gehad de oertuono :+ vond de kuip niks vandaar dit kuipje
(niet de mooiste motor die ik gehad heb,maar na 2 buells wel eentje die het altijd deed geweldig blok trouwens :] )
totalefotos005.jpg


de mooiste is natuurlijk mn zwarte triple... ;)
 
Foto's zien er goed uit. Voor mij is het begonnen met de flyscreen. Verkeerde kleur en dan gaan informeren. 150 eurie voor de flyscreen (slik). Complete motor zonder frame ong. 750 euro en dan mag ik weten wat het gaat worden. Ik weet het nog niet...
ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART T ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART ZWART







:+ MAG OOK EEN ANDERE KLEUR HOOR
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan