Triumph Speed Triple topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou mijn dag is net even anders gelopen dan gehoopt....

Het is nu trouwens officieel... Alle automobilisten zijn blind, dom en poopie joopie...

Dit is mij net geflikt door een lul in een audi TT

[afbeelding]

De klere lijer! Wat maakt het nou uit om achter een motor te rijden. Deze zal je zeker niet ophouden, tis geen scoetmobiel :(

Blij dat je het zelf kunt vertellen. Jammer genoeg, net DAT geluk niet gehad, dat het precies goed gegaan is. Egoistische ...lamazituh. In de opinie zijn het toch die motorrijders die nergens voor deugen en altijd te snel rijden en gevaarlijke dingen doen.

Sterkte met de spierpijn morgen.

:N
 
Ik was aan het invoegen en een lul in een TT vond klaar blijkelijk dat ik er niet tussen mocht.
Dus hij gaf maar even gas bij en daarbij schept hij mij... -O-

Heb zelf gelukkig niets... alleen een hoop schrik... Me hele ongeluk schoot weer voorbij...

Me schakelset is afgebroken en er zit gelijk weer een kras bij op me dynamo-deksel
Wat een klotestreek.
Gelukkig kun je deze keer het gewoon vertellen hier....

Sommige koekblikkers hebben echt een waas voor de ogen, mafketels. :(
Maatje van de motorclub is vorig jaar nog van de weg afgereden door zo'n opgeschoten mafkees tijdens het uitvoegen van de snelweg.
 
Nou mijn dag is net even anders gelopen dan gehoopt....

Het is nu trouwens officieel... Alle automobilisten zijn blind, dom en poopie joopie...

Dit is mij net geflikt door een lul in een audi TT

[afbeelding]
Das mooi klote man, gelukkig dat je zelf niets heb.
Goed kijken naar geborgen gebreken,je weet maar nooit.

Succes met de afhandeling.
 
!Je moet niet blijven gas geven he. Even gas en dan weer afremmen. Nu idd maar hopen dat er op dat stukkie gas geen police stond...

Mensen is het top weer of wat? Dit is toch een cadeau'tje in maart :}
Ben weer met Billy op pad geweest :Y
 
Heeft iemand van hier nog interesse in dit type paddockstand? Deze ruim een jaar geleden aangeschaft voor de speed triple 2008 maar op het nieuwe model past tie niet meer.
full
 
[...]

't Kan ook gewoon een kapotte zekering zijn :Y , dat heb ik ook ooit gehad: stond ik in Geneve terwijl de koelvloeistof er uit spoot :X Geen idee waarom de zekering was gesprongen, maar een nieuwe er in, en nooit meer problemen gehad! *D


Fan draait en zekering is heel, zoveel moeite had ik al gedaan ;)
haal de boel vant weekend wel eens uit elkaar en omzeil de tempsensor even. Kijken wat ie doet....

Dank voor de reacties
 
Goeiemorgen allen,

ik moet me bijna opnieuw voorstellen, zolang is het geleden dat ik wat gepost heb....
Maar ik heb een vraag. Ik heb het hele forum al afgezocht en kan het antwoord niet gevonden krijgen (Kan overigens heel goed aan mij liggen).

Mijn speed triple loopt warm en dit komt doordat de koelfan niet meer aanslaat. Is dit een bekend probleem bij de speed triple? Ik ga er zelf gemaks halve vanuit dat het de temp.sensor is maar mogelijk dat iemand roept dat een ander probleem vaker de oorzaak is.

Hoor het graag!!

Had ik ook bij mn '05. Bij mij was het relais de oorzaak.
 
Andere fuelsensor er in gepropt en een BMW benzinefilter ( die trouwens stukken goedkoper is)
Apparaat aan de compjoeter gezet en de storing is gelukkig weg *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan