Triumph Speed Triple topic deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier kut weer :')

hier ook B|

vanmorgen overigens nog ff met mn sai lopen spelen, bleek dat ik toch iets niet goed had gedaan in tuneECU. nu wel, heb m uitgevinkt en opengezet...donders!!! }) }) })

niets vermoedende voetgangers die spontaan een hartverzakking krijgen als ik letterlijk langs kom knallen terwijl ik mn gas dicht draai O-)

denk dat ik t iets teveel van t goede vind. vreemde is wel dat als de sai aangevinkt staat r dus helemaal niet geknald wordt :?
 
tips gevraagd
wil van de zomer een groot rondje rijden..
via duidsland naar zwitseland, dan terug via italie en frankrijk
moet wel lukken toch in 2 weken
weet iemand een leuke route en campings daar langs???
en kan je nu beter een tom tom of zoiets gebruiken, of gewoon old school met een kaart??
 
tips gevraagd
wil van de zomer een groot rondje rijden..
via duidsland naar zwitseland, dan terug via italie en frankrijk
moet wel lukken toch in 2 weken
weet iemand een leuke route en campings daar langs???
en kan je nu beter een tom tom of zoiets gebruiken, of gewoon old school met een kaart??

wat vind je fijn met kaar pielen of van te voor je routes inladen en knallen
 
hier ook B|

vanmorgen overigens nog ff met mn sai lopen spelen, bleek dat ik toch iets niet goed had gedaan in tuneECU. nu wel, heb m uitgevinkt en opengezet...donders!!! }) }) })

niets vermoedende voetgangers die spontaan een hartverzakking krijgen als ik letterlijk langs kom knallen terwijl ik mn gas dicht draai O-)

denk dat ik t iets teveel van t goede vind. vreemde is wel dat als de sai aangevinkt staat r dus helemaal niet geknald wordt :?

Lekker :9
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan