Robertd8
MF veteraan
Shit zit nu al filmpjes van afgelopen zomer te kijken. Winter is nog niet eens begonnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
[/quote]Ja vandaag bij het RDW geweest, helemaal goed, alleen de nummers en km stand gecontroleerd.
Heb ik voor niets alles gewisseld naar origineel.
Maar nu wachten op het bpm bedrag van de douane.
Morgen alles even terug bouwen en dan aan de uitlaat beginnen.
De eerste meters reed de speed echt klote maar na een aantal km ging alles goed en reed hij zoals het volgens mij bedoeld is. Wat ik wel merk is dat hij 40 pk minder heeft.
Wat mij ook opviel, dat bij afremmen op de motor de uitlaat best veel knalt, maar na montage van de titanium uitlaat schakel ik het SAS gedeelte uit, dan ben ik er zeer waarschijnlijk van af
En, goedgekeurd?
Eerste meters al gemaakt? \
[/quote]Ja vandaag bij het RDW geweest, helemaal goed, alleen de nummers en km stand gecontroleerd.
Heb ik voor niets alles gewisseld naar origineel.
Maar nu wachten op het bpm bedrag van de douane.
Morgen alles even terug bouwen en dan aan de uitlaat beginnen.
De eerste meters reed de speed echt klote maar na een aantal km ging alles goed en reed hij zoals het volgens mij bedoeld is. Wat ik wel merk is dat hij 40 pk minder heeft.
Wat mij ook opviel, dat bij afremmen op de motor de uitlaat best veel knalt, maar na montage van de titanium uitlaat schakel ik het SAS gedeelte uit, dan ben ik er zeer waarschijnlijk van af
En, goedgekeurd?
Eerste meters al gemaakt? \
heb je die wit gesmienkte sinterklaas nog gezien
alleen hadden de zwarte pieten alles verstopt
Shit zit nu al filmpjes van afgelopen zomer te kijken. Winter is nog niet eens begonnen
Das goed nieuws!
Bij mij heeft Roke onder garantie de butterfly's gesynchroniseerd, dat gaf echt een wereld van verschil betreft de knallen uit de uitlaat en het wegrijden na starten. Wellicht een idee om hiernaar te kijken.
Hen ik afgelopen week de Speed aan de Optimate gehangen terwijl de accu nog in de motor zat, bleef het lampje rood branden. Zonet de accu er uit gehaald en vervolgens weer aan de Optimate, brandt ie even oranje en daarna vrij vlot groen.
Wat kan de oorzaak zijn? Je moet z'n ding toch aan de druppellader hangen terwijl de accu nog in de motor zit???
Aantal potjes onder de tank is niet zeker!Ik denk dat jij ( in 2014 ?) nog wel eens verder zou kunnen gaan op 3 poten..
De accu hoeft niet aangesloten te zijn in de motor voor de optimate.Hen ik afgelopen week de Speed aan de Optimate gehangen terwijl de accu nog in de motor zat, bleef het lampje rood branden. Zonet de accu er uit gehaald en vervolgens weer aan de Optimate, brandt ie even oranje en daarna vrij vlot groen.
Wat kan de oorzaak zijn? Je moet z'n ding toch aan de druppellader hangen terwijl de accu nog in de motor zit???
Beiden kan. Is normaal ook geen enkel probleem, maar in sommige gevallen wel volgens de handleiding en dan wordt geadviseerd de accu los te koppelen....Optimate aan accu, accu in motor...
...gaat bij mij al jaren meer dan prima...
...haal die accu's nooit uit die dingen...
...zodra ik de brommer in de schuur rol, gaat de Optimate aan het ding...
...zomer en winter...
...de 1 zegt = niet goed...
...de ander zegt = prima...
...ik denk dat laatste...
...voorbeeldje : Sportboxer is van 2006, heb de fiets ook vanaf 2006, en vanaf 2006 bungelt dat ding ook al aan de Optimate...
...en..., de eerste accu zit er nog steeds in...
...geen centje pijn...
...Optimate aan accu, accu in motor...
...gaat bij mij al jaren meer dan prima...
...haal die accu's nooit uit die dingen...
...zodra ik de brommer in de schuur rol, gaat de Optimate aan het ding...
...zomer en winter...
...de 1 zegt = niet goed...
...de ander zegt = prima...
...ik denk dat laatste...
...voorbeeldje : Sportboxer is van 2006, heb de fiets ook vanaf 2006, en vanaf 2006 bungelt dat ding ook al aan de Optimate...
...en..., de eerste accu zit er nog steeds in...
...geen centje pijn...
hier gister welShit zit nu al filmpjes van afgelopen zomer te kijken. Winter is nog niet eens begonnen
wij hebben wel schik gehadKlote pietjes...
heb ik nog nooit gehad en doe altijd gewoon met de accu in de motorHen ik afgelopen week de Speed aan de Optimate gehangen terwijl de accu nog in de motor zat, bleef het lampje rood branden. Zonet de accu er uit gehaald en vervolgens weer aan de Optimate, brandt ie even oranje en daarna vrij vlot groen.
Wat kan de oorzaak zijn? Je moet z'n ding toch aan de druppellader hangen terwijl de accu nog in de motor zit???
Ook weer aanwezig
Ik zie weer wat technische dingetjes/klachtjes voorbij komen.
Aangezien het weer nu dramatisch begint te worden wil ik eigenlijk nog een ding oplossen waar ik mij al heel lang aan irriteer.
Namelijk een behoorlijke aan uit reactie.
Mechanisch zit het allemaal goed, ik denk dat het puur in de brandstof mapping zit.
Er is kwa electronica namelijk ook geen afwijking in te vinden. (drukken, temp sensoren, gas positie sensor etc)
Ik kan nog wel een keer de synchronisatie checken maar dat heb ik vorig jaar al afgesteld.
Het is in ieder geval dusdanig erg dat ik erg spannend is om onder flinke hellingshoek de bocht in te remmen en dan pas op het gas te gaan. Meestal zorg ik daardoor dat ik voor de bocht en 'aan' reactie al gehad heb ik dan goed gedoseerd de bocht door kan.
Iemand een idee?
Ook weer aanwezig
Ik zie weer wat technische dingetjes/klachtjes voorbij komen.
Aangezien het weer nu dramatisch begint te worden wil ik eigenlijk nog een ding oplossen waar ik mij al heel lang aan irriteer.
Namelijk een behoorlijke aan uit reactie.
Mechanisch zit het allemaal goed, ik denk dat het puur in de brandstof mapping zit.
Er is kwa electronica namelijk ook geen afwijking in te vinden. (drukken, temp sensoren, gas positie sensor etc)
Ik kan nog wel een keer de synchronisatie checken maar dat heb ik vorig jaar al afgesteld.
Het is in ieder geval dusdanig erg dat ik erg spannend is om onder flinke hellingshoek de bocht in te remmen en dan pas op het gas te gaan. Meestal zorg ik daardoor dat ik voor de bocht en 'aan' reactie al gehad heb ik dan goed gedoseerd de bocht door kan.
Iemand een idee?