Triumph Speed Triple topic deel 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te zien deeltjes laten poedercoaten? ;)


ziet er maar beroerd uit, zo'n kreupele Speed .... snel weer alles monteren ;)

Als het goed is, staat de mijne er binnenkort ook zo bij (al is het dan maar voor een paar minuten) .... al mijn te coaten onderdelen zijn binnen... nu nog naar de coater met dat spul. Tenminste ... ik zit er aan te denken om het te laten spuiten in de kleur van het frame :? die twijfel maar weer steeds ;( ;(
 
tja inderdaad ..het mot wel matzwart zijn..altijd maar weer afwachten hoe je het terugkrijgt
bij mn 2011 speed heb ik destijds spulle in beverwijk laten coaten..matzwart...was wel tegen het glans aan..

was nie echt tevreden
 
Laatst bewerkt:
tja inderdaad ..het mot wel matzwart zijn..altijd maar weer afwachten hoe je het terugkrijgt
bij mn 2011 speed heb ik destijds spulle in beverwijk laten coaten..matzwart...was wel tegen het glans aan..

was nie echt tevreden

Ik heb mijn onderdelen zijdeglans laten coaten.
Hoe het eruit komt ligt volgens mij ook aan de hoeveelheid die ze opbrengen.
 
De enige waarvan ik weet dat hij zo'n systeem heeft is losbol maar die heb ik al rrn poos niet gezien op het forum
Hij heeft wel een onderlangse pijp dus dan past t altijd :)

jup die foto's had ik al eens opgezocht maar kon het er niet helemaal uithalen.

Ik heb een bagagerek van sw-motech met een quiklock bovenplaat hier kan ik een bagage rol op monteren, het maakt niet uit wat voor uitlaat je op de Speed heb.

hebbie piccies? misschien is het een makkelijke optie
 
tja inderdaad ..het mot wel matzwart zijn..altijd maar weer afwachten hoe je het terugkrijgt
bij mn 2011 speed heb ik destijds spulle in beverwijk laten coaten..matzwart...was wel tegen het glans aan..

was nie echt tevreden


heb gelezen en gezien dat er een zwarte kleur super veel lijkt op de kleur van het frame. Zo erg zelfs dat er met die kleur een gedeelte gespoten was, dat je bijna niet zag dat er gespoten was ... en dat met een spuitbus :9
 
heb gelezen en gezien dat er een zwarte kleur super veel lijkt op de kleur van het frame. Zo erg zelfs dat er met die kleur een gedeelte gespoten was, dat je bijna niet zag dat er gespoten was ... en dat met een spuitbus :9
lijkt me wel wat kwetsbaar..poedercoating is krasvast en na jaren nog mooi
 
lijkt me wel wat kwetsbaar..poedercoating is krasvast en na jaren nog mooi


klopt, maar als het beschadigd is, wel weer makkelijker bij te werken als poedercoat :Y

Maar de twijfel zal d'r wel blijven en niets komen van het zwart maken van de onderdelen :? :?

ach het is toch nog geen weer voor mijn Speed :N geeft mij weer de tijd om er over na te denken _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan