Triumph Speed Triple topic deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sonador over autominded zijn...:

Hier nog zo 1, altijd in de automotive branche gewerkt.

Mijn laatste baan was bij de sportwagen fabrikant Spyker, een onbenullig baantje.
En ik stond al weer snel op straat, daarna ongeluk gehad en sindsdien aan het revalideren.

Ik soliciteer vaak ondanks blijvend 100% afgekeurd te zijn, en altijd in de automotive branche, want anders ken ik eigenlijk niet.

Al vanaf mijn 4e levensjaar werd ik meegezeuld naar autosloperijen, in de B kadett van mijn (afgrijzelijke) vader.

Ik sleutel dus eigenlijk mijn hele leven aan alles waar maar een motor inzit.
Of het nu een boot, auto of motor is, ik weet niet beter....

Mooie auto's maken ze niet meer helaas, dus gisteren even wezen koekeloeren in het Louwman museum, en daar wakkert de autoliefde altijd weer aan als je de oude koekblikken van vroeger ziet..

...hmmm..., kep nog een foto van mijzelf..., bij opa op schoot, achter het stuur van (inderdaad...) ook een Kadett...

...en ik was daar een jaar of 3, dus dan moet het haast een A-Kadett zijn...

...toen ik een tikkie ouder was (een jaar of 6) waren we inmiddels verhuisd, en woonden wij recht tegenover een autosloperij...

...je mag dus 1x raden waar ik altijd speelde... ;)
...want dat vonden ze goed...

...'t bedrijf bestaat nog steeds, en is tegenwoordig een modern bedrijf...
...Bouwman Aanhangers heet het tegenwoordig, en is gevestigd in Groningen...

...had een kar gemaakt gemaakt op het onderstel van een kinderwagen, en het hele ding volgetimmerd met auto emblemen... ;)

...speelde daar op het terrein ook vaak in een Volkswagen T1 bus...
...mooi ding ; zo'n spijlenbus !...

...later heb ik in de autobranche nooit voor geld gesleuteld, ik was zo'n mannetje met stropdas en pantalon...
...glimmend gepoetste Van Bommels, fraai kantoor met airco, en een auto + tankpas van de zaak...

...en alleen verantwoording schuldig (indien nodig) aan de directie...
...verder aan niemand...

...nog iets later was ik die stropdas zo verrekte zat, dat ik vanaf de ene op de andere dag de hele overhemden bende en stropjurken definitief in de kast heb gehangen en ook eigenlijk nooit meer aan en om heb gehad...

...'t gaf wel een beetje vreemde gezichten... ;)
...maar ook dat wendt vanzelf (van beide kanten)...

...vanaf 2006 kwam de klad al langzaam naar boven in autoland, en vanaf eind 2009 ben ik een beetje aan het rommelen geweest...

...elke keer van die projectmatige dingetjes...



...en op het moment zit de klad er helemaal goed in..., de verwachting is dat de verkopen van nieuw afzakken naar het niveau van 1969...

...ik heb 600.000 nieuwe auto's per jaar nog meegemaakt, en de fijne feestjes bij Pon, en nu verwachten ze dat de teller aan het eind van het jaar stil blijft staan bij zo'n 380.000 stuks...

...is echt niet goed !...



...p.s. : sleutelen kan ik wel, ben ook niet bang voor vieze vingers, heb ook wel degelijk technische kennis, maar ik heb nooit de behoefte gehad om dat om te zetten in een salaris...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan