Triumph Speed Triple topic deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de Eifel is vanavond alweer de eerste sneeuw van deze winter gevallen en rondom Venlo was de A73 aardig wit van de pekel. Zag wel nog een doorzetter op de motor op de A73 richting het Zuiden rijden. Wat een gek :o

Dan was je redelijk in de buurt bij waar mijn huis woont. :W
Gisterenavond bij ons wat lichte sneeuw gevallen. :(
Met allemaal die strooiaktiviteit hier is het weer wachten op een flinke regenbui voordat de Speed weer naar buiten komt.
 
...ah..., das die Porsche bruine...


...vlgs mij valt de schade aan die fiets hard mee...
...want zoals altijd : Ebay kan je vriend zijn... ;)
schade valt ook reuze mee. Maar helaas zijn het altijd de kleine details die wel het meeste geld kosten.
Dus als er iemand een 2e hands onderdelen zaak kent met spul uit 2006. Hoor ik het graag. :}
 
Ahh deel 46 , JJ... 8-)
Kan ik dan mooi als overwinteringsforumpje aanklikken.
En deel 47 doet dan ook nog wel mee misschien,want Brumbeer houdt van fatsoenlijk motorweer met lekkere temperaturen.. :9
 
Dan was je redelijk in de buurt bij waar mijn huis woont. :W
Gisterenavond bij ons wat lichte sneeuw gevallen. :(
Met allemaal die strooiaktiviteit hier is het weer wachten op een flinke regenbui voordat de Speed weer naar buiten komt.
Je woont in Venlo? :W

Ik ben gisterenavond terug naar huis (Nijmegen) gereden, kreeg vanochtend een berichtje van m'n vriendin dat er in Bonn ook een beetje sneeuw is gevallen. Net op tijd weggegaan want mijn tijdelijke auto staat nog op zomerbanden :o Ben aan het wachten tot m'n V40 D4 geleverd wordt... ik hoop volgende week :)
 
Laatst bewerkt:
Lees ook weer mee.
Mag deze in de op?
full
 
Je woont in Venlo? :W

Ik ben gisterenavond terug naar huis (Nijmegen) gereden, kreeg vanochtend een berichtje van m'n vriendin dat er in Bonn ook een beetje sneeuw is gevallen. Net op tijd weggegaan want mijn tijdelijke auto staat nog op zomerbanden :o Ben aan het wachten tot m'n V40 D4 geleverd wordt... ik hoop volgende week :)

Een dorpje in de gemeente Venlo; Arcen...
Sneeuw is hier gelukkig niet blijven liggen.
Mijn dochter woont en studeert in Nijmegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan